Curriculum Sonologia
Les assignatures marcades amb un asterisc (*) NO s’ofereixen cada curs. Consulta els horaris vigents.
Matèries i Assignatures | 1r curs | 2n curs | 3r curs | 4t curs | Total |
|||||
ECTS | h | ECTS | h | ECTS | h | ECTS | h | ECTS | h | |
Música i cultura I, II i III | 6 | 90 | 3 | 45 | | | | | 9 | 135 |
Desenvolupament professional | | | | | | | 3 | 45 | 3 | 45 |
Estètica I, II | | | | | 4 | 60 | | | 4 | 60 |
Fonaments d'acústica | 3 | 45 | | | | | | | 3 | 45 |
Metodologies d'anàlisi musical | 4 | 45 | | | | | | | 4 | 45 |
Percepció auditiva general | 3 | 45 | | | | | | | 3 | 45 |
Fonaments de la composició | 4 | 45 | | | | | | | 4 | 45 |
Instrument secundari 1 a 6 | 4 | 15 | 4 | 15 | 4 | 15 | | | 12 | 45 |
Interpretació amb mitjans electrònics I i II | | | | | | | 6 | 60 | 6 | 60 |
Cor | 2 | 45 | | | | | | | 2 | 45 |
Conjunt instrumental 1 a 4 | 4 | 45 | 2 | 22,5 | 2 | 22,5 | | | 8 | 90 |
Organologia | 3 | 30 | | | | | | | 3 | 30 |
Acústica i organologia I i II* | | | 3 | 30 | 3 | 30 | | | 6 | 60 |
Acústica de recintes * | | | | | 4 | 30 | | | 4 | 30 |
Psicoacústica | 3 | 30 | | | | | | | 3 | 30 |
Física i matemàtiques per a la música I i II | 6 | 60 | | | | | | | 6 | 60 |
Laboratori de soI i III i II i IV | | | 6 | 30 | 6 | 30 | | | 12 | 60 |
Seminari I, II, III i IV | | | | | 4 | 22,5 | 4 | 22,5 | 8 | 45 |
Tècniques de programació | 3 | 30 | 3 | 30 | 3 | 30 | | | 9 | 90 |
Tècniques d'enregistrament i postproducció I, II, III i IV | 2 | 30 | 6 | 60 | 4 | 30 | | | 12 | 120 |
Electrònica I i II | 3 | 30 | 3 | 30 | | | | | 6 | 60 |
Electrotècnia | | | 6 | 60 | | | | | 6 | 60 |
Anàlisi, síntesi i processament del so I, II i III* | | | 6 | 60 | 4 | 30 | | | 10 | 90 |
Disseny de so* | | | | | 4 | 30 | | | 4 | 30 |
Sonorització de directes* | | | 3 | 30 | | | | | 3 | 30 |
Tecnologies per a la recerca musical | | | | | | | 3 | 30 | 3 | 30 |
Introducció a la tecnologia musical | 2 | 30 | | | | | | | 2 | 30 |
Edició de partitures amb mitjans informàtics | 2 | 30 | | | | | | | 2 | 30 |
Informàtica musical I i II | 6 | 60 | | | | | | | 6 | 60 |
Percepció auditiva específica | | | 2 | 45 | | | | | 2 | 45 |
Escolta crítica I i II* | | | | | 2 | 20 | 2 | 20 | 4 | 40 |
Composició electroacústica I | | | 3 | 45 | | | | | 3 | 45 |
Història de la música dels segles XX i XXI | | | 4 | 45 | | | | | 4 | 45 |
Composició per a mitjans audiovisuals I | | | | | 3 | 45 | | | 3 | 45 |
Repertori i tècniques de la música electroacústica* | | | | | 4 | 45 | | | 4 | 45 |
Composició assistida per ordinador I | | | | | | | 3 | 45 | 3 | 45 |
Tècniques de comunicació* | | | | | | | 4 | 45 | 4 | 45 |
Tecnologia aplicada a la producció i difusió I* | | | 3 | 30 | | | | | 3 | 30 |
Producció de concerts i esdeveniments musicals | | | 3 | 30 | | | | | 3 | 30 |
Emprenedoria i creació d'empreses | | | | | | | 3 | 30 | 3 | 30 |
Pràctiques internes I i II | | | | | 4 | 10 | 6 | 10 | 10 | 20 |
Pràcticum de sonologia | | | | | | | 6 | 180 | 6 | 180 |
Crèdits optatius | | | | | 3 | 45 | 12 | 180 | 15 | 225 |
Metodologies de recerca | | | | | 2 | 30 | | | 2 | 30 |
Treball fi de grau | | | | | | | 8 | 15 | 8 | 15 |
TOTAL | 60 | 705 | 60 | 607,5 | 60 | 525 | 60 | 512,5 | 240 | 2350 |