Dipòsit de treballs finals
La Biblioteca-CRAI custodia tots els treballs finals de Grau i de Màster.
Al dipòsit digital de la recerca de Catalunya, RECERCAT, es pot consultar una selecció d’aquests treballs finals.
La selecció dels treballs té en compte els següents criteris:
Si sou autor/a d’algun treball final elaborat a l’Escola Superior de Música de Catalunya i voleu publicar-lo a RECERCAT, contacteu amb biblioteca@esmuc.cat.
COGNOMS AUTOR | NOM | TITOL | DIRECCIÓ | ESTUDIS | ESPECIALITAT | MODALITAT | CURS |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Fort Nieto | Joan | Aspectes tècnics per a la realització de recursos sonors que no són propis de la guitarra de jazz | Daniel Pérez | Grau | Jazz i Música Moderna | Guitarra jazz | 2019-2020 |
Vilar Segura | Víctor | Estudio organológico del violín barroco | Paul Poletti | Grau | Música Antiga | Violí històric | 2018-2019 |
Gómez García | Miquel | El contratenor del segle XXI | Margarida Natividade | Grau | Música Clàssica i Contemporània | Cant | 2018-2019 |
Andrés Ruano | Celia de | El Canto del Búho: música como dispositivo del poder | Rubén López | Grau | Música Clàssica i Contemporània | Piano | 2018-2019 |
Buch Torrents | Eudald | L'acord místic: una aproximació al llenguatge harmònic d'Skriabin | Vladislav Bronewetzky | Grau | Música Clàssica i Contemporània | Piano | 2018-2019 |
Conejo González | Maria Victoria | L'oblit de William Sterndale Bennett | Luca Chiantore | Grau | Música Clàssica i Contemporània | Piano | 2018-2019 |
Varas Rosés | Eric | El vincle entre la música vocal i instrumental de J. Brahms: una anàlisi musical i semiòtica dels seus op. 2, 3, 6 i 7 | Joan Grimalt | Grau | Música Clàssica i Contemporània | Piano | 2018-2019 |
Cuatrecasas Estévez | Maria | Un recital inclusiu: un concert amb persones especials | Albert Gumí | Grau | Música Clàssica i Contemporània | Violí | 2018-2019 |
Riera Guerrero | Laura | Una lectura feminista del primer moviment del Concert per a violí de Txaikovski | Marc Heilbron | Grau | Música Clàssica i Contemporània | Violí | 2018-2019 |
Piera Sedó | Ignasi | Josep Trotta, un violoncel·lista a la Barcelona de postguerra | Marc Heilbron | Grau | Música Clàssica i Contemporània | Violoncel | 2018-2019 |
Arias i Gasch | Sònia | Habitar-se durant la fertilitat: procés creatiu al voltant del cicle menstrual | Anna Costal | Grau | Música Tradicional | Gralla | 2018-2019 |
Reixach Jofre | Quim | Procés de creació d'una tenora virtual | Enric Giné | Grau | Música Tradicional | Tenora | 2018-2019 |
Rodríguez Malé | Rosa Maria | Més enllà de la cobla: el repertori per a tenora en formacions simbòliques | Josep Pujol | Grau | Música Tradicional | Tenora | 2018-2019 |
García-Albea Sánchez-Casas | Clàudia | Performances subterrànies: relacions socio-corporals en les situacions diàries de performance musical del metro de Barcelona | Gianni Ginesi | Grau | Musicologia | Musicologia | 2018-2019 |
Planagumà Clarà | Laura | Amors, peregrines i ronya: estudi d'un cançoner d'Olesa de Montserrat | Josep Pujol | Grau | Musicologia | Musicologia | 2018-2019 |
Planas Pla | Ferran | Veus andrògines? La performance musical com a creadora d'identitats de gènere en els contratenors actuals | Josep Pujol | Grau | Musicologia | Musicologia | 2018-2019 |
Solés Carbó | Lluc | De l'Ésser Suprem a l'Alegria: música, himnes i secularització en època revolucionària | Luca Chiantore | Grau | Musicologia | Musicologia | 2018-2019 |
Abadal Casino | Arnau | Tecnologies de so immersiu: una aplicació a la creació d'un viatge personal en tren | Perfecto Herrera | Grau | Sonologia | Sonologia | 2018-2019 |
Herrera Galimany | Tot de Déu | La música en la Biblia: los instrumentos y la alabanza | Joaquim Rabaseda | Grau | Teoria, Composició i Direcció | Composició | 2018-2019 |
Vives Llimona | Aleix | Aportacions tímbriques de la guitarra elèctrica en un context orquestral: la guitarra elèctrica a la composició contemporània | Feliu Gasull | Grau | Teoria, Composició i Direcció | Composició | 2018-2019 |
Mallart Vallmajó | Oriol | Christiane Mariane von Ziegler: la poetessa de les cantates de Leipzig | Juan Carlos Asensio | Grau | Música Clàssica i Contemporània | Cant | 2017-2018 |
Carcasona Otal | Paola | La música de los danzantes de Huesca: historia y símbolo de una identidad | Horacio Curti | Grau | Música Clàssica i Contemporània | Flauta travessera | 2017-2018 |
Artime García | Fernando | La improvisación al órgano sobre el coral al estilo de J.S. Bach | Juan de la Rubia | Grau | Música Clàssica i Contemporània | Orgue | 2017-2018 |
Seguí Mercadal | Joan | Relació entre el repertori per a orgue i els instruments des del punt de vista de l'intèrpret: una guia per a afrontar l'elecció del repertori adient en cada cas | Juan de la Rubia | Grau | Música Clàssica i Contemporània | Orgue | 2017-2018 |
Braojos López | Victor | Influència de la relació intèrpret - compositor en la interpretació d'una obra musical: aproximació pràctica basada en l'experiència personal | Jordi Masó | Grau | Música Clàssica i Contemporània | Piano | 2017-2018 |
Ureña Peñalva | Belén | Construyendo una interpretación: del texto escrito al discurso sonoro | Rafael Salinas | Grau | Música Clàssica i Contemporània | Trompa | 2017-2018 |
Marquillas i Solsona | Sergi | Tuba mirum spargens sonum: l'evolució tècnica de la trompeta en la música orquestral del segle XIX | Anna Costal | Grau | Música Clàssica i Contemporània | Trompeta | 2017-2018 |
Mullor Martínez | Lucía | La viola en la Francia del siglo XIX | Miguel Simarro | Grau | Música Clàssica i Contemporània | Viola | 2017-2018 |
Bachs Viñuela | Isaac | La Nova Escola Jueva: una renaixença cultural | Miguel Simarro | Grau | Música Clàssica i Contemporània | Violí | 2017-2018 |
Consegal Pérez | Jordi | La pràctica interpretativa de les cadenzas dels concerts per a violí de W.A. Mozart | Miguel Simarro | Grau | Música Clàssica i Contemporània | Violí | 2017-2018 |
Bosser Toca | Blai | Descripció d'un violoncel de qualitat en base al seu funcionament | Rubén López | Grau | Música Clàssica i Contemporània | Violoncel | 2017-2018 |
Andorrà i Bruch | Roger | El ball de gralles a Catalunya | Anna Costal | Grau | Música Tradicional | Gralla | 2017-2018 |
Ventosa Molner | Francesc Xavier | Els usos musicals a la Cardona del 1700: una aproximació a partir dels registres de comptabilitat en el període 1686-1737 | Anna Costal | Grau | Música Tradicional | Tible | 2017-2018 |
Collado Clouet | Irene | La rehumanización de lo mecánico: discursos de autenticidad en el "live" de música electrónica en Barcelona | Sílvia Martínez | Grau | Musicologia | Musicologia | 2017-2018 |
Gento de Celis | Paloma | Swifties, swifters y otros fans: aproximación a los Fandom studies a través del fanbase de Taylor Swift | Joaquim Rabaseda | Grau | Musicologia | Musicologia | 2017-2018 |
Grèbol i Roca | Oriol | La música dels neonazis: radiografia del moviment skinhead a l'Estat espanyol | Horacio Curti | Grau | Musicologia | Musicologia | 2017-2018 |
Santasmasas Rabadà | Neus | El so dels objectes: projecte de creació col.lectiva pel foment de la interacció social a Vila-rodona | Luis García Vázquez | Grau | Pedagogia | Formació Musical Bàsica i General | 2017-2018 |
Moreno Eddowes | Yolanda | En el Temazcal: estudi, enregistrament i producció d'un disc dels cants d'aquest ritual indígena | Anna Costal | Grau | Producció i Gestió | Producció i Gestió | 2017-2018 |
Bosch Molina | Emili | Sons empàtics: una aproximació sobre la complementarietat de les característiques sonores | Eduard Resina | Grau | Teoria, Composició i Direcció | Composició | 2017-2018 |
García Ginjaume | Carla | Implementació d'una aproximació musical a l'anàlisi tímbrica del so: un programari prototip per al compositor i per a l'intèrpret | Eduard Resina | Grau | Teoria, Composició i Direcció | Composició | 2017-2018 |
Mora González | José | La música como arma en la lucha por el tiempo: estrategías para la configuración de una temporalidad alternativa a la hegemónica en la sociedad del capitalismo global | Rubén López | Grau | Teoria, Composició i Direcció | Composició | 2017-2018 |
Peralta Lladó | Magda | Criteris interpretatius històrics en la música de Johannes Brahms: Trio op. 114 per clarinet, violoncel i piano | Rolf Bäcker | Grau | Música Clàssica i Contemporània | Clarinet | 2016-2017 |
Sales García | Gabriel | El vibrato al fagot com a recurs expressiu i estilístic | Marc Heilbron | Grau | Música Clàssica i Contemporània | Fagot | 2016-2017 |
Díaz Vilà | Joel | Sofia Puche, una vida dedicada a la música | Adolf Pla | Grau | Música Clàssica i Contemporània | Piano | 2016-2017 |
Guerra López | Gerard | L'intèrpret com a transeünt d'una promenade espaciotemporal: l'espacialitat en la música: del temps al so | Adolf Pla | Grau | Música Clàssica i Contemporània | Piano | 2016-2017 |
Guri Batlle | Eugènia | Prokófiev pianista: anys de formació | Xavier Barbeta | Grau | Música Clàssica i Contemporània | Piano | 2016-2017 |
Lluís i Luengo | Guillem | Música i esport: un model d'organització de l'estudi a partir de la teoria de l'entrenament | Pablo Fernández | Grau | Música Clàssica i Contemporània | Tuba tenor | 2016-2017 |
Ruiz Clarasó | Agnès | Francesc Nonell i Sisa | Anna Costal | Grau | Música Clàssica i Contemporània | Viola | 2016-2017 |
Azcona Morist | Laia | La hipermobilitat en el violinista | Miguel Simarro | Grau | Música Clàssica i Contemporània | Violí | 2016-2017 |
Latre Nava | Sergio | Aplicación del Método BAPNER como instrumento en Etnomusicología Aplicada: uso de la formación musical participativa para atender a los problemas propios de un centro educativo de alta complejidad socioeconómica | Rubén López | Grau | Musicologia | Musicologia | 2016-2017 |
Muñoz Gurria | Alba | Hípsters i música indie: una aproximació a les retòriques de l'autenticitat | Sílvia Martínez | Grau | Musicologia | Musicologia | 2016-2017 |
Robles Fernández | Mar | Música com a altaveu polític: estudi de cas dels concerts nocturns de la Festa Major Alternativa del Roser de Maig de Cerdanyola del Vallès | Sílvia Martínez | Grau | Musicologia | Musicologia | 2016-2017 |
Martínez i Cazorla | Adrià | Eines digitals per a la producció musical clàssica: desenvolupament d'una aplicació per a protocols d'enregistraments | Enric Guaus | Grau | Sonologia | Sonologia | 2016-2017 |
Mas Marín | Eduard | Acústica i organologia d'un piano modern tancat: anàlisi comparativa acústica i organològica entre un piano de cua modern obert i tancat per sota de la tapa de ressonància | Paul Poletti | Grau | Sonologia | Sonologia | 2016-2017 |
Nuñez Tarifa | Victor | Les emocions en la música: estudi de l'efecte de la veu, la instrumentació i la producció en el reconeixement d'emocions | Perfecto Herrera | Grau | Sonologia | Sonologia | 2016-2017 |
Valls Miralles | Jan | Aproximació a la producció musical: fent el "book" d'un sonòleg | Ferran Conangla | Grau | Sonologia | Sonologia | 2016-2017 |
Góngora Moral | Guillem | Elements compositius del pianisme del s.XX: anàlisi de l'escriptura pianística del s.XX en referència a la del s. XIX | Manel Rodeiro | Grau | Teoria, Composició i Direcció | Composició | 2016-2017 |
Morcillo Zorrilla | Albert | La Capella Clàssica Polifònica del FAD: 1940-1947. El primer cor de cambra de Catalunya | Gianni Ginesi | Grau | Teoria, Composició i Direcció | Direcció de Cor | 2016-2017 |
Gorchs Cauba | Núria | Els aspectes que afecten la preparació per a la interpretació: breu recerca de la neurociència i la psicologia que envolten la pràctica musical | Melissa Mercadal | Màster | Interpretació de la música clàssica i contemporània | Viola | 2016-2017 |
Sáez de Jáuregui González | Aitor | CÖRRRRPÜS: una nova visió de la música del Corpus Christi de València | Gianni Ginesi | Grau | Jazz i Música Moderna | Percussió música moderna | 2015-2016 |
Ibáñez Brasó | Martí | Bix Beiderbecke: una carrera curta i un llegat immens per al jazz | Francesc Capella | Grau | Jazz i Música Moderna | Trompeta jazz | 2015-2016 |
Ferrer Fornes | Ana | Música y arquitectura: una aproximación a la relación entre ambas disciplinas | Manel Rodeiro | Grau | Música Clàssica i Contemporània | Guitarra | 2015-2016 |
Riuró Bofill | Pau | La música per a orgue de Charles Tournemire: influència en els seus deixebles | Sofía Martínez | Grau | Música Clàssica i Contemporània | Orgue | 2015-2016 |
González Bueno | Daniel | Los estudios para piano de Isaac Albeniz: un paso más hacia Iberia | Adolf Pla | Grau | Música Clàssica i Contemporània | Piano | 2015-2016 |
Casanovas Marcet | Marc | Optimització del temps en l'estudi de l'instrument | Xavier Coll | Grau | Música Clàssica i Contemporània | Saxòfon | 2015-2016 |
Miguel Guerrero | Daniel | With live electronics? Elaboració d'un projecte sobre la música electroacústica | Fèlix Pastor | Grau | Música Clàssica i Contemporània | Saxòfon | 2015-2016 |
Rodriguez Malé | Rosa Mª | Abans del jazz: el saxo en l'òpera francesa del segle XIX | Marc Heilbron | Grau | Música Clàssica i Contemporània | Saxòfon | 2015-2016 |
Soques Berga | Montserrat | A L'OLI: retrat del sistema de gestió de les cobles | Gianni Ginesi | Grau | Música Tradicional | Flabiol i tamborí | 2015-2016 |
Bosauder | Paul | Técnicas compositivas para la guitarra flamenca | Joan Asensio | Grau | Música Tradicional | Guitarra flamenca | 2015-2016 |
Canyelles Armengol | Magí | Normalització de la tenora: de la teoria a la pràctica: creació d'un espectacle multidisciplinari per a tots els públics | Anna Costal | Grau | Música Tradicional | Tenora | 2015-2016 |
Martínez Martínez | Antoni | Quina canya!: recerca sobre el raspat de canyes pel tible | Daniel Carbonell | Grau | Música Tradicional | Tible | 2015-2016 |
Hernández Barrios | Irene | Els himnes litúrgics en les tabulatures ibèriques del segle XVI | Juan Carlos Asensio | Grau | Musicologia | Musicologia | 2015-2016 |
Mutgé Pi | Laura | Tot el camp, és un clam : acostament etnogràfic al clam dels pagesos de la Vall de Ribes | Horacio Curti | Grau | Musicologia | Musicologia | 2015-2016 |
Sardà Esporrín | Anna | Escoltar els espais, viure els llocs | Rubén López | Grau | Musicologia | Musicologia | 2015-2016 |
Serrano Plana | Roser | Espontaneïtats conflictives que esdevenen tradicions: una aproximació a la normativa de la festa en el cas de Santa Tecla de Tarragona | Anna Costal | Grau | Musicologia | Musicologia | 2015-2016 |
Tort Cano | Eugènia | El poder de la música: un valor afegit en el creixement dels infants | Ignasi Gómez | Grau | Pedagogia | Formació Musical Bàsica i General | 2015-2016 |
Lavilla Boos | Beatriz | Prescindir de lo imprescindible: el protocolo proyecta, comunica y resuelve | Anna Costal | Grau | Producció i Gestió | Producció i Gestió | 2015-2016 |
Ribalta Coma-Cros | Martina | El lied més casolà: els concerts domèstics de lied a la Barcelona del primer franquisme | Anna Costal i Viviana Salisi | Màster | Interpretació de la música clàssica i contemporània | Cant | 2015-2016 |
Coll i Quetglas | Xavier | El cervell a l’escenari: una aproximació a l’estudi del cervell, amb les implicacions que té tant per a la pràctica com per a la pedagogia de la música | Josep Pujol | Màster | Interpretació de la música clàssica i contemporània | Guitarra | 2015-2016 |
Casares Alcobé | Joan | L'altre Segon Quintet: anàlisi formal i rítmic de l'evolució de la interpretació del repertori en els concerts en directe del Segon Quintet de Miles Davis | Francesc Capella | Grau | Jazz i Música Moderna | Bateria jazz | 2014-2015 |
Carceller Gallardo | Roser | Descobrim els clarinetistes de Barcelona: de la segona meitat del segle XIX fins la Guerra Civil | Anna Costal | Grau | Música Clàssica i Contemporània | Clarinet | 2014-2015 |
Mago Gil | Rosa | Agrupacions musicals obreres a les Terres de l'Ebre: Alcanar 18451930 | Sílvia Martínez | Grau | Música Clàssica i Contemporània | Clarinet | 2014-2015 |
Pons Gil | Crístian | Comportamiento acústico de los instrumentos de percusión en la orquesta | Paul Poletti | Grau | Música Clàssica i Contemporània | Percussió | 2014-2015 |
Farré Rozada | Laura | El piano francès dels segles XX i XXI: una breu investigació per al disseny d'un repertori de concert | Anna Costal | Grau | Música Clàssica i Contemporània | Piano | 2014-2015 |
Romero Barber | Patricia | Nikolai Medtner: melodies oblidades de la música russa de la primera meitat del segle XX | Xavier Barbeta | Grau | Música Clàssica i Contemporània | Piano | 2014-2015 |
Sanchez Calonge | Carles | Una mirada a l'escola pianística catalana | Anna Costal | Grau | Música Clàssica i Contemporània | Piano | 2014-2015 |
Romero Andreu | Pau | La influència del treball amb el broquet en el trombó: quin és el seu benefici real? | Daniel Perpiñán | Grau | Música Clàssica i Contemporània | Trombó | 2014-2015 |
Marigó Sarrión | Albert | La solista interna: el recorregut solístic de la trompeta d'orquestra | Mireia Farrés | Grau | Música Clàssica i Contemporània | Trompeta | 2014-2015 |
Tort Cano | Oriol | Música hongaresa en el repertori violístic del segle XX: anàlisi de la rellevància dels compositors hongaresos en el creixent interès compositiu de la música per a viola del segle XX | Miguel Simarro | Grau | Música Clàssica i Contemporània | Viola | 2014-2015 |
Cascón Góñez | Sabela | El violín y la música gallega durante los siglos XIX y XX: cambios y transformaciones entre dos siglos, 1850-1950 | Luca Chiantore | Grau | Música Clàssica i Contemporània | Violí | 2014-2015 |
López Arca | Alexandra | El vibrato en el violín | Miguel Simarro | Grau | Música Clàssica i Contemporània | Violí | 2014-2015 |
Pérez Esteban | Cristina | La voz del violín en la Rusia de los últimos zares: contraste de sentimientos musicales | Miguel Simarro | Grau | Música Clàssica i Contemporània | Violí | 2014-2015 |
Aumedes Morell | Pol | L'acordió diatònic a escena: experiències escèniques d'un acordionista amb diferents disciplines artístiques | Anna Costal | Grau | Música Tradicional | Acordió diatònic | 2014-2015 |
Fontelles Ramonet | Albert | Compendi de passatges solístics per a flabiol i tamborí | Anna Costal | Grau | Música Tradicional | Flabiol i tamborí | 2014-2015 |
Valle de Lope | Irene | El análisis prolongacional y el análisis paradigmático en el aula: dos propuestas metodológicas para el Grado Profesional | Rubén López | Grau | Musicologia | Musicologia | 2014-2015 |
Launes Molón | Victor | De la metodologia a la pràctica: anàlisi de les metodologies d'ensenyament musical i elaboració d'una proposta metodològica per a la pràctica docent en l'àmbit del llenguatge musical a les escoles de música | Ignasi Gómez | Grau | Pedagogia | Formació Musical Bàsica i General | 2014-2015 |
Castanyer Ugas | Ferran | La Llagosta, Ciutat Educadora | Luis García Vázquez | Grau | Pedagogia | Violí jazz | 2014-2015 |
Cuxart Erruz | Miquel | Producció d'un disc de música electrònica | Ferran Conangla | Grau | Sonologia | Sonologia | 2014-2015 |
Figueres Volart | Eduard | Animal sound: què se sent quan s'és una cabra? | Josep Maria Comajuncosas | Grau | Sonologia | Sonologia | 2014-2015 |
Carrascosa Llopis | Pablo | A new madrigal: rescuing music from the past | Rolf Bäcker | Grau | Teoria, Composició i Direcció | Composició | 2014-2015 |
Ramos Pardo | Gerard | El concert simfònic com a model de recepció de la música clàssica: assaig d'una crítica | Rolf Bäcker | Grau | Teoria, Composició i Direcció | Direcció de Cor | 2014-2015 |
Lacilla Crespo | Raúl | Estructuración natural de las relaciones entre sonidos de altura definida: aproximación fenomenológica a las relaciones tonales | Jordi Mora | Grau | Teoria, Composició i Direcció | Direcció d'Orquestra | 2014-2015 |
Hernández Barrios | Irene | Gustav Leonhardt i els seus registres discogràfics de J.S. Bach: una aproximació estilística a les gravacions de la partita BWV 829 | Javier Artigas | Màster | Interpretació de la música antiga | Clavicèmbal | 2014-2015 |
Sainz de la Maza Bilbao | Itxaso | Friedrich Gulda: L'enfant terrible | Xavier Barbeta | Màster | Interpretació de la música clàssica i contemporània | Piano | 2014-2015 |
Serrahima Violant | Irene | La alondra de Vaughan Williams | Carles Ill | Màster | Interpretació de la música clàssica i contemporània | Violí | 2014-2015 |
Alcina Segura | Ismael | Bass voice: inquietud y raíces culturales | Joan Sanmartí | Grau | Jazz i Música Moderna | Baix elèctric | 2013-2014 |
Castelló de Diego | Joaquim | Quim Castelló Project: procés de creació del meu projecte musical | Joan Díaz | Grau | Jazz i Música Moderna | Bateria música moderna | 2013-2014 |
Fortià Brugué | Manel | The art of the duo: anàlisis i exploració dels recursos contrabaxístics per a enriquir el duet amb piano | Albert Bover | Grau | Jazz i Música Moderna | Contrabaix jazz | 2013-2014 |
Herrera Martos | Nicolás | Jazz argentino: raíces folclóricas: el ritmo | Joan Sanmartí | Grau | Jazz i Música Moderna | Guitarra jazz | 2013-2014 |
Bou Puig | Genís | Jazzmaica: un anàlisi sobre la influència de la música afroamericana en la música jamaicana dels seixanta i inicis dels setanta | Francesc Capella | Grau | Jazz i Música Moderna | Saxòfon música moderna | 2013-2014 |
Acebes Tosti | Andrés | Groovie trumpet: nuevos horizontes entre el jazz y la electrónica | Matthew Simon | Grau | Jazz i Música Moderna | Trompeta jazz | 2013-2014 |
Hernández Barrios | Irene | Elisabeth Jacquet de La Guerre | Luca Guglielmi | Grau | Música Antiga | Clavicèmbal | 2013-2014 |
Serra Heredia | Marina | Ópera y literatura: del mito clásico a la novela romántica | Margarida Natividade | Grau | Música Clàssica i Contemporània | Cant | 2013-2014 |
Yanes Ortega | Yauci | El tenor sui generis: dos tenores rossinianos | Marc Heilbron | Grau | Música Clàssica i Contemporània | Cant | 2013-2014 |
Gay Fernández | Carlos | Quinteto de viento clásico: recorrido por sus orígenes, repetorio y evolución | Xavier Blanch | Grau | Música Clàssica i Contemporània | Clarinet | 2013-2014 |
Ortuño Gelardo | Daniel | Quinteto de viento clásico: recorrido por sus orígenes, repetorio y evolución | Xavier Blanch | Grau | Música Clàssica i Contemporània | Fagot | 2013-2014 |
Ortuño Gelardo | Alejandro | Quinteto de viento clásico: recorrido por sus orígenes, repetorio y evolución | Xavier Blanch | Grau | Música Clàssica i Contemporània | Flauta travessera | 2013-2014 |
Pujol Contreras | Anna | Entre dues Europes | Montserrat Gascón | Grau | Música Clàssica i Contemporània | Flauta travessera | 2013-2014 |
Roca Carreras | Pau | Quinteto de viento clásico: recorrido por sus orígenes, repetorio y evolución | Xavier Blanch | Grau | Música Clàssica i Contemporània | Oboè | 2013-2014 |
Álvarez Lorca | Ramón | Interpretación: entre la ejecución textual y la creatividad | Rafael Salinas | Grau | Música Clàssica i Contemporània | Piano | 2013-2014 |
Ariño Fernández | Daniel | Un diálogo creativo con S. Prokofiev: XX visones fugitivas, XXI miradas furtivas | Rolf Bäcker | Grau | Música Clàssica i Contemporània | Piano | 2013-2014 |
Sainz de la Maza Bilbao | Itxaso | Ravel y Euskal Herria: influencias de la cultura vasca en un músico cosmopolita | Xavier Barbeta | Grau | Música Clàssica i Contemporània | Piano | 2013-2014 |
Sansano Navarro | Alba | La dualidad de Robert Schumann: genio y locura, una gran simbiosis | Laura Pallàs | Grau | Música Clàssica i Contemporània | Piano | 2013-2014 |
Oloriz Maya | Nahikari | Eguzkirantz: el saxofón en la música clásica: en busca de una escritura idiomática | Arnau Bataller | Grau | Música Clàssica i Contemporània | Saxòfon | 2013-2014 |
Ferriol de Ciurana | Anna | Quinteto de viento clásico: recorrido por sus orígenes, repetorio y evolución | Xavier Blanch | Grau | Música Clàssica i Contemporània | Trompa | 2013-2014 |
Vidal Rodríguez | Ismael | El uso de la trompa en las catedrales gallegas: una visión generalizada de las capillas de música en Galicia y el papel de la trompa como instrumento integrante en las mismas entre los siglos XIV y XIX | José Vicente Castelló | Grau | Música Clàssica i Contemporània | Trompa | 2013-2014 |
Sunyer Vidal | Nina | Concerts per a nadons | Josep Pujol | Grau | Música Clàssica i Contemporània | Viola | 2013-2014 |
Roca Codinachs | Anna | De la partitura a l'escenari | Miguel Simarro | Grau | Música Clàssica i Contemporània | Violí | 2013-2014 |
Carrasco Martínez | Júlia | Schönberg i Pahissa: de les avanguardes al dodecafonisme i la intertonalitat | Marc Heilbron | Grau | Música Clàssica i Contemporània | Violoncel | 2013-2014 |
Ramon i Castellà | Marçal | El corpus de la Garriga: disseny i creació del paisatge sonor | Marcel Casellas | Grau | Música Tradicional | Acordió diatònic | 2013-2014 |
Jordà Álvarez | Ivó | Fitxa tècnica de la gralla: possibilitats de l'instrument: adreçat a compositors i arranjadors | Daniel Carbonell | Grau | Música Tradicional | Gralla | 2013-2014 |
Cucurella Guillamón | Roger | El tible eclèctic: un conte musical: arranjaments sobre música de Josep Maria Ruera | Anna Costal | Grau | Música Tradicional | Tible | 2013-2014 |
Oliveres Künzi | Albert | L'educació del gust musical a través dels mitjans de comunicació: un estudi sobre el Ràdio-edit | Rolf Bäcker | Grau | Musicologia | Etnomusicologia | 2013-2014 |
Blanco Aloy | Cristina | Escena col·lectiva transdisciplinària: una aproximació didàctica a l'aula de música | Luis García Vázquez | Grau | Pedagogia | Formació Musical Bàsica i General | 2013-2014 |
Brossa Ordoñez | Marta | Baula, de l'escola al barri: un projecte d'art comunitari per a la transformació social | Ignasi Gómez | Grau | Pedagogia | Formació Musical Bàsica i General | 2013-2014 |
Puig Canal | Anna | Baula, de l'escola al barri: un projecte d'art comunitari per a la transformació social | Ignasi Gómez | Grau | Pedagogia | Formació Musical Bàsica i General | 2013-2014 |
Reguant Vila | Marc | Baula, de l'escola al barri: un projecte d'art comunitari per a la transformació social | Ignasi Gómez | Grau | Pedagogia | Formació Musical Bàsica i General | 2013-2014 |
Llimona Torras | Quim | Bowing the violin: a case study for auditory-motor pattern modelling in the context of music performance | Enric Guaus | Grau | Sonologia | Sonologia | 2013-2014 |
Vidaña Ruiz | Adrià | Sonorització d'una big band | Ferran Conangla | Grau | Sonologia | Sonologia | 2013-2014 |
Requesens Roca | Pol | Dies Irae, la seqüència perdurable: anàlisi i comparació de diferents lectures de la seqüència gregoriana en la història de la música | Luca Chiantore | Grau | Teoria, Composició i Direcció | Composició | 2013-2014 |
Gili Solé | Sergi | La Harmoniemusik: música per a conjunt de vents al llarg dels segles XVIII i XIX | Lorenzo Coppola | Grau | Teoria, Composició i Direcció | Direcció d'Orquestra | 2013-2014 |
Gerhardt Rosário | Lucinda | La cantata humana para voz solista en la Península Ibérica a finales del siglo XVII y inicions del XVIII: estudio y edición musical de parte del códice 82 de la Colección Pombalinas de la Biblioteca Nacional de Portugal | Juan Carlos Asensio | Màster | Interpretació de la música antiga | Cant històric | 2013-2014 |
Colonna | Valentina | La retòrica delle sarabandes: ricerca retòrica nelle primer tre saranamdes delle Sechs Partiten für klavier di J.S.Bach | Rubén López | Màster | Interpretació de la música antiga | Clavicèmbal | 2013-2014 |
Caselles Gisbert | Pere | Interpretació amb baixó de les lamentacions a la Mallorca dels segles XVIII i XIX | Josep Borràs | Màster | Interpretació de la música antiga | Fagot històric | 2013-2014 |
Lledó Ponsati | Llorenç | L'ornamentació lliure en les sonates metòdiques de Telemann | Sergi Casademunt | Màster | Interpretació de la música antiga | Flauta travessera barroca | 2013-2014 |
Kurmankulov | Talgat | "Quería crear un nuevo cosmos" Aleksandr Scriabin y su sonata para piano nº 9 | Xavier Barbeta | Màster | Interpretació de la música clàssica i contemporània | Piano | 2013-2014 |
Saura | Paula Ilona | Pathétique Sonata: a study of musical aspects in subjection of aesthetics aims | Anna Costal | Màster | Interpretació de la música clàssica i contemporània | Piano | 2013-2014 |
Lozano Beceiro | Aida | Trompa interestelar: el color sonoro de la trompa en la "llamada interestelar" de O. Messiaen | Fèlix Pastor | Màster | Interpretació de la música clàssica i contemporània | Trompa | 2013-2014 |
Laurentaci | Giampaolo | Ricercando tra i Registri: the evolution of the musical language and style of the Jazz double bass in the modern composition | Lluís Vidal | Grau | Jazz i Música Moderna | Contrabaix jazz | 2012-2013 |
Valenzuela Valenzuela | Diego | El universo sonoro de la guitarra amplificada | Jesús Prieto | Grau | Jazz i Música Moderna | Guitarra elèctrica | 2012-2013 |
Medina Riera | Maria Elena | Cartelera musical: del Renacimiento al Barroco | Marta Almajano | Grau | Música Antiga | Cant | 2012-2013 |
Valls i Puig | Anna | La cantata a Europa a l'entorn del segle XVIII: música da camera italiana del Barroc tardà | Lambert Climent | Grau | Música Antiga | Cant | 2012-2013 |
Sebastià Ortigosa | Efrem | Els baixonets a Catalunya: una aproximació organològica, funcional i del repertori: el fons musical de Canet de Mar | Josep Borràs | Grau | Música Antiga | Fagot històric | 2012-2013 |
Ramírez Escudero | Daniel | El oboe según Bach: estudio sobre la utilización del oboe en la obra de J.S. Bach | Xavier Blanch | Grau | Música Antiga | Oboè històric | 2012-2013 |
Olivé Aymerich | Pere | Percussió historique? Proposta interpretativa i de notació de la pandereta històrica | Pedro Estevan | Grau | Música Antiga | Percussió històrica | 2012-2013 |
Casals Solé | Marta | Quan els bojos canten | Mireia Pintó | Grau | Música Clàssica i Contemporània | Cant | 2012-2013 |
Paterson Marco | Virginia | La heroina trágica en la ópera: personajes femeninos de la tragèdie lyrique y el dramma per musica | Susana Egea | Grau | Música Clàssica i Contemporània | Cant | 2012-2013 |
Fernández Vargas | Alfonso | Música, sociedad y mestizaje a través del sonido del fagot | Magda Polo | Grau | Música Clàssica i Contemporània | Fagot | 2012-2013 |
Serra Garcia | Laura | Devienne i el fagot: una visió de les obres de fagot i el seu moment | Josep Borràs | Grau | Música Clàssica i Contemporània | Fagot | 2012-2013 |
Moukarzel Ortega | Camila | Interpretación versus ejecución: redescubirendo el lenguaje de la música | Montserrat Gascón | Grau | Música Clàssica i Contemporània | Flauta travessera | 2012-2013 |
Villalobos Cortés | Alejandra | Federico II de Prusia: el rey flautista | Montserrat Gascón | Grau | Música Clàssica i Contemporània | Flauta travessera | 2012-2013 |
Bartolí Masons | Gemma | Per què llegim Homer i toquem Bach? Una comparació entre clàssics des de la relativització de la tradició en el repertori oboístic | Xavier Blanch | Grau | Música Clàssica i Contemporània | Oboè | 2012-2013 |
Cabré Roca | Jordi | Max Reger (1873-1916) i Karl Straube (1873-1950): tradició i evolució històrica de l'orgue a Alemanya | Rolf Bäcker | Grau | Música Clàssica i Contemporània | Orgue | 2012-2013 |
Blanco Cabrera | Adrián | Réquiem por la muerte del yo artista | Rubén López | Grau | Música Clàssica i Contemporània | Piano | 2012-2013 |
Goñi Santamaria | Garazi | Música d'Amèrica llatina del segle XX: el piano a l'Argentina, al Brasil i a Cuba | Josep Surinyac | Grau | Música Clàssica i Contemporània | Piano | 2012-2013 |
Martínez Jiménez | Sabina | La descripció en música: des del teclat de J.S. Bach fins al piano de Debussy | Adolf Pla | Grau | Música Clàssica i Contemporània | Piano | 2012-2013 |
Mauri Fàbregas | Maria del Carme | La bella molinera | Francisco Poyato | Grau | Música Clàssica i Contemporània | Piano | 2012-2013 |
Orriols Miró | Arnau | La fantasia il·lustrada: la fantasia lliure en la segona meitat del segle XVIII | Luca Chiantore | Grau | Música Clàssica i Contemporània | Piano | 2012-2013 |
Pelfort Camprubí | Marina | Chopin & Leopardi: dues sensibilitats bessones | Josep Surinyac | Grau | Música Clàssica i Contemporània | Piano | 2012-2013 |
Vercher Juan | Neus | Bajo las estrellas del romanticismo: un viaje a través de la noche | Jean François Dichamp | Grau | Música Clàssica i Contemporània | Piano | 2012-2013 |
Vilamala Blanco | Hug | Txaikovski: els concerts per a piano i orquestra: arrels, inspiracions i influències | Magda Polo | Grau | Música Clàssica i Contemporània | Piano | 2012-2013 |
Faccio Peláez | Juan José | Proyecto Delta: interrelación entre intérprete, obra y público en la música contemporánea | Christophe Havel | Grau | Música Clàssica i Contemporània | Saxòfon | 2012-2013 |
Gasteasoro Etxeberria | Iune | Un viaje por Latinoamérica: la trompeta en Brasil | Mireia Farrés | Grau | Música Clàssica i Contemporània | Trombó | 2012-2013 |
Sancho Fernández | David | La trompeta en la Comunidad Valenciana: historia de la trompeta, la banda, compositores valencianos del s. XX | Ángel Serrano | Grau | Música Clàssica i Contemporània | Trompeta | 2012-2013 |
Serrano García | Juan Javier | Sonidos del metal: el bombardino en las formaciones de viento metal | Pablo Fernández | Grau | Música Clàssica i Contemporània | Tuba | 2012-2013 |
Amargós Rubió | Úrsula | Cordes gitanes: la influència del flamenc en l'escriptura per a viola clàssica | Feliu Gasull | Grau | Música Clàssica i Contemporània | Viola | 2012-2013 |
Mauri Galik | Agnès | Bartók i els seus dos últims concerts | Magda Polo | Grau | Música Clàssica i Contemporània | Viola | 2012-2013 |
Rodríguez Masafrets | Ariadna | Schubert i les seves composicions per a violí | Eva Graubin | Grau | Música Clàssica i Contemporània | Violí | 2012-2013 |
Sansón Mora | Claudia | La voz flamenca del violín | Feliu Gasull | Grau | Música Clàssica i Contemporània | Violí | 2012-2013 |
Domènech | Laia | Bach després de Bach: ressonàncies bachianes en obres posteriors de Mozart, Schumann, Brahms, Britten i Villa-Lobos | Xavier Barbeta | Grau | Música Clàssica i Contemporània | Violoncel | 2012-2013 |
Gómez García | Miguel | Drama i espectacle operístic: la dialèctica entre espai i temps en el Parsifal de Herheim i el ritus com a obra d'art del futur | Magda Polo | Grau | Musicologia | Musicologia històrica | 2012-2013 |
Sintes Ferrarons | Laura | Coreografiant el passat: la dansa a la cort de Lluís XIV: notació i criteris d'interpretació | Marc Heilbron | Grau | Musicologia | Musicologia històrica | 2012-2013 |
Jorquera Bornodau | Júlia | L'ús de la cançó per a potenciar el desenvolupament del llenguatge d'un nen autista | Melissa Mercadal | Grau | Pedagogia | Cant | 2012-2013 |
Belmonte Llongueras | Núria | L'alè del clarinet: la respiració en la interpretació musical amb el clarinet | Margarida Barbal | Grau | Pedagogia | Clarinet | 2012-2013 |
Aragonès Jové | Enric | Una escola municipal de música per al Prat del Llobregat: anàlisi del seu valor públic | Núria Sempere | Grau | Pedagogia | Formació Musical Bàsica i General | 2012-2013 |
Pons Aubinyà | Marc | Memoritzar avui dia a l'aula de música: nous recursos en base a la investigació contemporània de la memòria | Javier Duque | Grau | Pedagogia | Formació Musical Bàsica i General | 2012-2013 |
Verdú Tomàs | Rubén | Motivació i eficiència en l'estudi de l'instrument: la pràctica deliberada | Javier Duque | Grau | Pedagogia | Saxòfon | 2012-2013 |
Soteras Valenti | Isabel | Comparació de tres mètodes per a violí: Shinichi Suzuki, Paul Rolland i Mimi Zweig | Melissa Mercadal | Grau | Pedagogia | Violí | 2012-2013 |
Jódar Garcia | Marc | Quimera: com sonoritzar la bogeria: producció sonora 5.1 per a un curtmetratge | José Lozano | Grau | Sonologia | Sonologia | 2012-2013 |
Sola Masafrets | Pau | Música i fotografia | Agustí Charles | Grau | Teoria, Composició i Direcció | Composició | 2012-2013 |
Niubò Peludero | Emmanuel | Cantant entre guerres: música coral per a veus de dones o nens a França i Catalunya a principis del segle XX | Lluís Vila | Grau | Teoria, Composició i Direcció | Direcció de Cor | 2012-2013 |
Sánchez Rojo | María Fernanda | Singing desire: erotisme y deseo en las canciones para laúd en Inglaterra, 1597-1615 | Luca Chiantore | Màster | Interpretació de la música antiga | Cant històric | 2012-2013 |
Cabiró Berenguer | Ariadna | Seguidilles, fandangos i boleros a les sonates ibèriques per tecla dels compositors Domenico Scarlatti, José de Nebra i Antonio Soler | Javier Artigas | Màster | Interpretació de la música antiga | Clavicèmbal | 2012-2013 |
Casademunt i Riera | Anna | Lyra Viol: "instrument de música domèstica" | Sergi Casademunt | Màster | Interpretació de la música antiga | Viola de gamba | 2012-2013 |
Casadevall i Crespo | Oriol | L'obra de Guillaume de Machaut en el Manuscrit Mòdena, Biblioteca Estense, a.M.5.24 | Juan Carlos Asensio | Màster | Interpretació de la música antiga | Violone | 2012-2013 |
Gaya Escué | Heura | L'autointerpretació: un joc creatiu: una proposta personal de nova música per a gralla | Albert Gumí | Grau | Música Tradicional | Gralla | 2011-2012 |
Gordo Martínez | Carla | Punt i seguit: un programa d'intervenció: dinamització i construcció d'una identitat de col·lectiu partint del debat entre professionals i futurs professinals de l'educació musical | Javier Duque | Grau | Pedagogia | Formació Musical Bàsica i General | 2011-2012 |
Huertas López | Anna | Punt i seguit: un programa d'intervenció: dinamització i construcció d'una identitat de col·lectiu partint del debat entre professionals i futurs professinals de l'educació musical | Javier Duque | Grau | Pedagogia | Formació Musical Bàsica i General | 2011-2012 |
Parladé Izquiano | Sara | Punt i seguit: un programa d'intervenció: dinamització i construcció d'una identitat de col·lectiu partint del debat entre professionals i futurs professinals de l'educació musical | Javier Duque | Grau | Pedagogia | Formació Musical Bàsica i General | 2011-2012 |
Tió Coma | Oriol | Música màquina: estudi sobre la tecnologia musical a les arts escèniques | Josep Maria Comajuncosas | Grau | Sonologia | Sonologia | 2011-2012 |
Costa Ventura | Esteve | La guerra al cor: creació d'un recital coral-espectacle al voltant de la Guerra Civil Espanyola | Josep Pujol | Grau | Teoria, Composició i Direcció | Direcció de Cor | 2011-2012 |
Reche Antón | José | Els germans Petrides a Barcelona: dos trompistes bohemis al Teatre de la Santa Creu (1794-1798) | Josep Borràs | Grau | Música Antiga | Trompa natural | 2010-2011 |
Gallén Muñoz | Andreu | Les variacions Goldberg | Eulàlia Solé | Grau | Música Clàssica i Contemporània | Piano | 2010-2011 |
Diego Cortazar | Miren Garbiñe de | Hindemith y la viola | Ashan Pillai | Grau | Música Clàssica i Contemporània | Viola | 2010-2011 |
Puente Encinas | Sergi | Shostakovich i el violí: el Concert per a violí núm. 1 op. 77 i els Preludis op. 34 | Kai Gleusteen | Grau | Música Clàssica i Contemporània | Violí | 2010-2011 |
Puig Olives | Pau | La dolçaina: nous recursos interpretatius? Cercant en tradicions veïnes | Caterina Plana | Grau | Música Tradicional | Gralla | 2010-2011 |
Falcó Ibáñez | Anaís | Patacades, pare nostres i sardanes: documentació i anàlisi de la festa de Sant Sebastià de Cadaqués | Joaquim Rabaseda | Grau | Musicologia | Etnomusicologia | 2010-2011 |
García Amezaga | Nekane | Pensamiento en la encrucijada de Adorno | Magda Polo | Grau | Musicologia | Musicologia històrica | 2010-2011 |
Martínez Bonfill | Paula | Viatge al món de les flautes | Albert Gumí | Grau | Pedagogia | Flauta travessera | 2010-2011 |
Castro Bérniz | Tamara | Arts Fusió: una proposta didàctica transdisciplinària a través d'un procés d'aprenentatge creatiu | Josep Lluís Zaragozà | Grau | Pedagogia | Formació Musical Bàsica i General | 2010-2011 |
Roig Guarch | Laura | Arts Fusió: una proposta didàctica transdisciplinària a través d'un procés d'aprenentatge creatiu | Josep Lluís Zaragozà | Grau | Pedagogia | Formació Musical Bàsica i General | 2010-2011 |
Beriso Ros | Pedro Manuel | Las dos versiones de la Cuarta Sinfonía de Robert Schumann: primer caso de revisión de una sinfonía por parte del propio compositor | Jordi Mora | Grau | Teoria, Composició i Direcció | Direcció d'Orquestra | 2010-2011 |
Basco Gironès | Josep | Modulacions i desplaçaments rítmics | Josep Pérez | Grau | Jazz i Música Moderna | Bateria música moderna | 2009-2010 |
Fantova Àlvarez | Eulàlia | L'evolució de la veu de mezzo soprano dins la música religiosa cristiana occidental | Juan Carlos Asensio | Grau | Música Clàssica i Contemporània | Cant | 2009-2010 |
Marigó i Sarrión | Carles | L'evolució dels estudis per a piano: del taller al gran repertori de concert | Vladislav Bronewetzky | Grau | Música Clàssica i Contemporània | Piano | 2009-2010 |
Zambrano López | Ana Isabel | Béla Bartók: música para viola | Emilio Moreno | Grau | Música Clàssica i Contemporània | Viola | 2009-2010 |
Pino de la Torre | Marc del | El sistema simètric: la simetria com a factor clau per a l'evolució de l'acordió diatònic de tres fileres | Manel Camp | Grau | Música Tradicional | Acordió diatònic | 2009-2010 |
Mestres Qué | Jordi | La gralla contemporània | Jordi Figaró | Grau | Música Tradicional | Gralla | 2009-2010 |
Vidal Ribas | Montserrat | Organitzem-nos. Qui fa què? Escoles de música: models de gestió i funcionament | Ignasi Gómez | Grau | Pedagogia | Formació Musical Bàsica i General | 2009-2010 |
García Tomás | Raquel | La ópera como integración de las artes. LSP 3.1 "La serva padrona" rifatta | Agustí Charles | Grau | Teoria, Composició i Direcció | Composició | 2009-2010 |
Gené Gonzàlez | Miquel | Hay candombe: prácticas musicales dentro de las dinámicas sociales de la comunidad uruguaya de Barcelona | Rubén López | Grau | Musicologia | Etnomusicologia | 2008-2009 |
Arana Rodríguez | Bienvenido | Gérard Grisey: la cuantificación temporal deducida de los procesos perceptivos | Rubén López | Grau | Musicologia | Musicologia històrica | 2006-2007 |
Camahort Alejandro | Maria | Poesia en guitarra | Rubén López | Grau | Música Clàssica i Contemporània | Guitarra | 2005-2006 |
Bardolet Vilaró | Judit | Eduard Toldrà: sis sonets per a violí i piano | Rubén López | Grau | Música Clàssica i Contemporània | Violí | 2005-2006 |