Ferran Badal
Departament d'Educació i Mediació Artística
Conjunt instrumental
Practicum de Pedagogia I
Practicum de Pedagogia II
Instruments polifònics a l’aula
Seminari de didàctica
Didàctica del conjunt instrumental
Didàctica de l’Instrument II
Cap a una nova pedagogia musical
Guitarra
Estratègies d’ensenyament i aprenentatge de la música
Música i procediments
Formació i pràctica de conjunts

Títol Superior de Música en l’especialitat d’interpretació en Jazz i Música Moderna (ESMUC, 2012), Diplomatura en interpretació de flauta clàssica (Conservatori Municipal de Música de Barcelona, 2002), Recerca internacional entorn la música, l’educació i la comunitat (2013-14).
Formació en diferents metodologies interpretatives i pedagògiques i expert en Soundpainting.
Màster en Neuroeducació (2021)
- Pedagogia de grup en l’ensenyament-aprenentatge de l’instrument
- La gestió del grup en entorns educatius diversos
- Gestió d’equips i lideratge educatiu
- Nous paradigmes del coneixement
- Soundpainting en el llenguatge musical
Projectes de recerca:
- Projecte Tàndem ESMUC – Escola Catalunya de Sant Adrià de Besòs.
- Periplus, projecte d’investigació educativa
- Línies d’investigació en acció educativa amb Comusitària
- Escola Municipal de Música de Mataró
- Grup de Treball de Música i Neurociència de l'Acadèmia Catalana de la Música
- Educació Musical Inclusiva juntament amb el CREDV-CRE ONCE Barcelona i ESMUC
Actualment és coordinador d'equips, professor de conjunts, flauta travessera i projectes de Música i Comunitat a l’Escola Municipal de Música de Mataró des del 2009.
Ha estat professor de banda, big band, combo, cambra, llenguatge musical i flauta travessera a l’Escola Municipal de Música del Masnou (2015-16), l’ EMM del Prat de Llobregat (2014-2015), l’EMM El Papiol (2008-2009) i l’EMM Roda de Ter i l’Esquirol (2007-2013);
És formador de professorat de Didàctica Musical en Pedagogia de Grup a l'aula d'instrument i Didàctica dels Conjunts Instrumentals i projectes de Música i Comunitat. És Soundpainter, desenvolupant la tasca tan en l'àmbit artístic com en l'àmibit educatiu.
Exerceix com a intèrpret i arranjador del projecte La Genuïna i col·labora regularment en diverses formacions musicals.
Professor del Departament d’Educació i Mediació Artística de l’ESMUC des del 2015.