Més a prop: l’ESMUC s’estrena a Bluesky i Tik Tok
Nous perfils de l’ESMUC a TikTok i Bluesky.
L’Escola Superior de Música de Catalunya amplia la seva presència a les xarxes socials amb l’estrena de perfils a TikTok i Bluesky. Amb la denominació d’@esmuccat, aquestes plataformes ja estan operatives i han estat creades amb l’objectiu d’adaptar-se a les noves tendències digitals actuals i ampliar el seu abast arribant a un públic més ampli i jove.
Tot i la creació simultània d’aquests dos canals (TikTok i Bluesky), la tipologia de contingut que s’hi publicarà serà diferent. A TikTok hi predominaran els vídeos curts i dinàmics, principalment enfocats a donar a conèixer els serveis de l’ESMUC, els diferents graus i màsters, així com algunes curiositats sobre l’escola. En canvi, Bluesky tindrà un enfocament més informatiu, ja que el contingut estarà vinculat a les activitats que es duen a terme a l’ESMUC i a notícies d’actualitat rellevants.
Actualment, l’ESMUC compta amb gairebé trenta mil seguidors en les diverses xarxes socials, ampliant d’aquesta manera l’abast del contingut i la connexió amb el públic. Cal recordar que, malgrat la creació d’aquests nous canals institucionals, l’Escola continua mantenint els seus perfils a Instagram (@esmuccat), Facebook (ESMUC), X (@esmuccat), YouTube (esmuc_cat) i LinkedIn (ESMUC).