XIX Trobada de Música a les mans a l’ESMUC
Fotografia ONCE. Coral Allegro
Dissabte 24 de maig tindrà lloc a l’ESMUC la XIX trobada d’estudiants de música amb discapacitat visual ‘Música a les mans’, organitzada per l’ONCE amb la col·laboració de l’Escola Superior de Música de Catalunya. La jornada s’inicia al matí amb diferents tallers i assajos, i a la tarda es farà una mostra musical de la trobada, a la Sala Victoria de los Ángeles, a les 16:30 h.
‘Música a les Mans’ és un espai de convivència, un punt de trobada on els estudiants d’escoles de Música i conservatoris de Catalunya, que utilitzen el codi braille o altres recursos específics, poden compartir la seva experiència i el seu repertori. Al mateix temps s’afavoreix la coordinació entre els seus diferents centres per generar noves propostes que incideixin en una millora de l’atenció educativa.
‘Música a les Mans’ valora la tasca de tots els professionals que treballen per la inclusió educativa, així com l’esforç i dedicació dels estudiants i les seves famílies.
Les activitats que es fan a l’ESMUC comptaran amb la participació de professorat de l’Escola, com ara Carles Marigó i Ferran Badal, que impartiran diferents tallers als participants i als familiars i acompanyants.
Horari
10:00 h – Recepció dels participants a l’ESMUC (vestíbul entrada primer pis).
10:30 h – Taller d’improvisació musical: Carles Marigó (aula 348) / Assaig grup 1 (Sala Cor).
11:30 h – Taller d’improvisació musical: Carles Marigó (aula 348) / Assaig grup 2 (Sala Cor).
11:30 h – Taller per acompanyants i familiars: Ferran Badal (aula 350).
12:30 h – Activitat conjunta i assaig del tema “Música a les mans”.
14:00 h – Dinar.
16:30 h – Mostra musical de la XIX Trobada “Música a les Mans” (Sala Victoria de los Ángeles).
19:00 h – Final de les activitats i comiat.
Més informació
Accés per als participants i acompanyants.