Convocatòria oberta per al cicle Dimarts Toca ESMUC – Hivern 2026

Dimarts Toca ESMUC Curs 2025-2026.
L’ESMUC obre la convocatòria per participar en el cicle Dimarts Toca ESMUC corresponent a l’hivern 2026. La iniciativa s’adreça a l’alumnat de grau i màster, així com al professorat en actiu, amb l’objectiu de seleccionar els projectes que formaran part de la segona etapa del cicle d’aquest curs, programada entre el 3 de febrer i el 24 de març. El termini d’inscripció finalitza el diumenge 30 de novembre.
Diversitat i qualitat artística
La convocatòria busca propostes que reflecteixin la riquesa musical del centre i les múltiples mirades que conviuen entre les diferents especialitats. Els concerts han de tenir una durada aproximada de 50 minuts i seran enregistrats per l’equip audiovisual de l’Escola per a la seva difusió al canal de YouTube. També s’accepten propostes més breus, amb la possibilitat de combinar-les en un mateix concert.
Selecció i programació
Una comissió integrada per Caps de Departaments Instrumentals i per les coordinacions de l’Àrea instrumental i l’Àrea de pensament de l’ESMUC escollirà les 8 propostes que configuraran la programació. Es procurarà un equilibri d’estils que representi la diversitat del centre i garanteixi una oferta artística variada. Producció i difusió L’Escola s’encarregarà de la producció, la promoció i la gestió del públic, assegurant que cada concert tingui la màxima visibilitat i impacte.