Publicat el 27 de gener de 2026

Comparteix a:

Simulacre de proves d’accés 2026

Simulacre Pda26
Proves d’accés 2025.

Amb l’objectiu de proporcionar elements d’orientació als futurs candidats que tinguin la intenció de realitzar les proves d’accés al grau en ensenyaments artístics superiors de música a l’ESMUC, l’escola ofereix una simulació de diferents exercicis, tant de la part A com de la part B.

Els exercicis es realitzen en les mateixes condicions que en les proves d’accés. Posteriorment es pot consultar online la nota resultant de la correcció i un breu comentari orientatiu sobre cada exercici realitzat.

Dissabte 28 es publicaran les correccions dels exercicis de simulacre en el següent enllaç.

Per tal d’accedir cal introduir tres dades:
– Número de sol·licitud (que figura en el resguard de la inscripció realitzada)
– Data de naixement
– NIF/NIE/Passaport de la persona interessada. En el cas que la persona sigui menor d’edat, cal introduir el NIF/NIE/Passaport del tutor legal indicat en realitzar la inscripció al simulacre.

Un cop introduïdes les dades, s’accedeix a una pàgina informativa de l’estat de la sol·licitud. Qualsevol consulta sobre els exercicis de simulacre es pot formular a través de l’adreça bustiasimulacre@esmuc.cat.

Inscripció

La inscripció al simulacre pot fer-se dels exercicis de la Part A o bé d’ambdues parts.

Termini d’inscripció del 13 al 25 de gener 2026.

Preus*

  • Part A: 80 €

  • Parts A i B: 100 €

Data límit de pagament: 26 de gener de 2026

*En cas de bonificació per família nombrosa, monoparental o altres causes, cal adjuntar la còpia de la documentació acreditativa en el moment de la inscripció, per a qualsevol consulta bustiasimulacre@esmuc.cat.