Eduard Martínez Borruel
Departament de Música Antiga
Baix continu I, tecla
Baix continu II, tecla
Baix continu III, tecla
Baix continu IV, tecla
Pràctica de baix continu
Clavicèmbal

«Prix de Perfectionnement»al «Conservatoire National de Région» de Toulouse, on va estudiar amb Jan Willem Jansen; amplia coneixements amb Davitt Moroney, Rinaldo Alessandrini i Jesper B. Christensen.
Membre durant l’any 1992 de la ECBO (European Community Baroque Orchestra) amb la qual va realitzar gires per Espanya, Itàlia, Anglaterra, Escòcia, Portugal, Finlàndia i Brasil.
Activitats amb grups recents d’interpretació històrica:
“El Concierto Español”,“La Real Cámara” Concerts a Madrid (Auditorio Nacional), Suïssa(Montreux), Barcelona (Festival de Música antiga), Tenerife, Bèlgica (Festival de Brugge),Praga, Mèxic, Eslovàquia.
Enregistraments més recents:Antonio Caldara:Il Piú Bel Nome.Glossa . José de Nebra: Ifigenia en tracia, Glossa“Al Ayre Español” (Premi nacional de música 2005) Concerts a Bèlgica (Brusel.les), Zaragoza (Auditorio), Madrid (Teatro Real) i Òpera a Bilbao.
Ha enregistrat dos CDs , el primer amb la soprano Maria Bayo i el segon l’Òpera Amadigi de G.F. Haendel.
“Los Músicos del Buen Retiro” Concerts a Madrid (Cicle cantates de Bach), Aranjuez, Santander, La Granja…
Enregistrament de la primera òpera en castellà (Las amazonas de Facco).
També destaca el CD del Glòria i el Magnificat de Vivaldi, amb el “Concerto Italiano”, dirigit per Rinaldo Alessandrini. (Segell Op.111), i el CD amb el Trio “Unda Maris” dedicat a la música de Antonio de Cabezón, especialment valorat per la crítica, i el CD de Música de F. Corselli amb “El Concierto Español” per a Glossa (premi del jurat Cd Compact) .
A més de ser professor a l’ESMUC, és professor de clavicèmbal al Conservatori Municipal de Barcelona.
Instructor de meditació i facilitador de tantra, format a la Índia.