Concert de final de curs del Cor d’Antiga a Santa Maria del Pi
Cor d’Antiga de l’ESMUC.
El dijous 15 de maig tindrà lloc a la Basílica de Santa Maria del Pi el concert de final de curs del Cor d’Antiga de l’Escola Superior de Música de Catalunya, dirigit pel professor Francesc Garrigosa i amb la participació dels Ministrers de l’ESMUC. El concert començarà a les 20 hores i l’accés és lliure.
L’últim concert d’aquest curs del Cor d’Antiga i els Ministrers de l’ESMUC es dedicarà a la música del Renaixement Europeu, amb obres de Thomas Morley, John Farmer, Juan Ponce o Juan del Encina, entre altres.
April is in my mistress’face, Thomas Morley (1557-1603)
Todo mi bien é perdido, Juan Ponce (1480-1521)
Más vale trocar, Juan del Encina (1468-1529)
Pasé el agoa, Anònim
Mon coeur se recommande a vous, Orlande de Lassus (1532-1594)
Mille regretz, Josquin des Prez (1455-1521)
Innsbruck, ich muss dich lassen, Heinrich Isaac (c.1450-1517)
Il bianco e dolce cigno, Jacques Arcadelt (1505-1568)
N’Eulàlia vol gonella, Mateu Fletxa (1483-1553)
Què farem del pobre, Joan Mateu Fletxa (1483-1553)
La Lucha (Ensalada), Pere Alberch (1517-1582)
Cor
Sopranos
Susana Abanades, Bruna Bretcha, Paula Garcia, Eulàlia Potau, Laia Reverté, Irati Urtizberea i Yeji Seo
Altos
Maddalena Bortot, Clara Mas, Irene Sagarzazu
Tenors
Albert Bau, Joan Biosca, Wendelin Anatol Chladek, Cesc Coromines, Jordi Hortal, Joan Ignasi Liébanas, Dídac Salvador, Daniel Sierra i Pol Térmens
Baixos
Adrià Blanco, Orens Caumont, Iker Fructuoso, Víctor Hernández, Miquel Huerta, David Jelihovschi, Eduardo María, Oriol Marzo, Gonzalo Ordóñez, Roger Pons i Joan Vera
Instrumentistes
Alejandro Toledo, Cornetto
Johanna Unterpertinger, Baixó
Joan Ignasi Liébanas, Percussió
Pol Térmens, Arxillaüt
Jordi Hortal i Eduardo María, Orgue
Francesc Garrigosa, direcció
Més informació
Accés lliure amb l’aforament limitat a la capacitat de la sala.