Tipus: Obligatòria (OB)
Matèria: Comunicación, promoción y representación
ECTS: 3
Valor total en hores: 90 Hores presencials lectives: 30 Altres hores presencials: 2 Hores per treballs dirigits (no presencials): 35 Hores per estudi i aprenentatge autònom: 23
Departament: TGM
Competències que es desenvolupen en l’assignatura
Competències transversals
Competències generals
Competències específiques
Resultats de l’aprenentatge (objectius generals)
Continguts
Teoria i pràctica de les organitzacions al servei de les persones. Les lògiques de la distribució musical. La música en viu. La música enregistrada. Les xarxes socials com a mitjà de difusió, de comunicació i d’interacció. El comportament del negoci musical. Tipus de formacions musicals: especificitats en relació als seus mercats i a la seva gestió. La transformació de la producció musical: conseqüències i aplicacions per a la seva distribució. L’evolució del negoci musical.
Metodologia d’impartició
La metodologia d’ensenyament-aprenentatge en les classes comporta sessions classes magistrals (exposicions de temes), sessions de debat i col·loqui, sessions de treball en grup i sessions d’exposició de temes per part dels estudiants.
Sistemes d’avaluació
El sistema d’avaluació és l’avaluació contínua, fonamentada en una avaluació diagnòstica i concretada en una avaluació sumativa que dona lloc a la qualificació final. L’avaluació contínua es realitza a través de diferents registres d’avaluació derivats d’activitats concretes d’avaluació com la participació i el treball a classe, l’exposició de treballs a classe, la realització de treballs i/o lectures fora de classe, la presentació de treballs escrits o la realització de proves escrites o orals.