Tipus: Obligatòria (OB)
Matèria: Comunicación, promoción y representación
ECTS: 3
Valor total en hores: 90 Hores presencials lectives: 30 Altres hores presencials: 2 Hores per treballs dirigits (no presencials): 35 Hores per estudi i aprenentatge autònom: 23
Departament: TGM
Competències que es desenvolupen en l’assignatura
Competències transversals
Competències generals
Competències específiques
Resultats de l’aprenentatge (objectius generals)
Continguts
Tècniques de parlar en públic. Direcció de reunions. Tècniques de negociació. Comunicació. Dinàmica de grups. Presentacions en públic. Simulacions de negociació. Pràctica de funcionament en grup. Tècniques de motivació. Lideratge. Teoria i pràctica de les organitzacions al servei de les persones
Teories sociològiques sobre les activitats musicals i els principals conceptes i metodologies de la disciplina. Anàlisi de situacions musicals des de la perspectiva sociològica i de les principals metodologies de treball d’aquesta disciplina. Ubicació de les línies de pensament sociològic dins de les corresponents tradicions culturals.
Les lògiques de la distribució musical. La música en viu. La música enregistrada. Les xarxes socials com a mitjà de difusió, de comunicació i d’iteracció. El comportament del negoci musical. Tipus de formacions musicals: especificitats en relació als seus mercats i a la seva gestió. La transformació de la producció musical: conseqüències i aplicacions per a la seva distribució. L’evolució del negoci musical.
Metodologia d’impartició
La metodologia d’ensenyament-aprenentatge en les classes comporta sessions classes magistrals (exposicions de temes), sessions de debat i col·loqui, sessions de treball en grup i sessions d’exposició de temes per part dels estudiants.
Sistemes d’avaluació
El sistema d’avaluació és l’avaluació contínua, fonamentada en una avaluació diagnòstica i concretada en una avaluació sumativa que dona lloc a la qualificació final. L’avaluació contínua es realitza a través de diferents registres d’avaluació derivats d’activitats concretes d’avaluació com la participació i el treball a classe, l’exposició de treballs a classe, la realització de treballs i/o lectures fora de classe, la presentació de treballs escrits o la realització de proves escrites o orals.