ESMUC > Departamentos > Jazz y música moderna > Assignatures

A+ A-
Enviar a un amigo Imprimir

Assignatures

Assignatures del Pla nou ( Títol superior de música en Interpretació d’instruments del jazz i de la música moderna).

  • Formació Bàsica: suposen els continguts comuns a totes les especialitats.
  • Obligatòries: determinen el nucli de continguts de cada especialitat
  • Optatives; comporten la possibilitat de tria entre diverses matèries, amb diverses assignatures
  • Treball fi de carrera: comú i obligatori per a totes les especialitats, es realitza en el darrer període d'estudis

Assignatures del Pla antic; estan dividides en : troncals, específiques obligatòries, específiques optatives i de lliure elecció.

  • Troncals: comunes a tots els àmbits (incloent-hi el projecte final), en què els estudiants cursen les matèries estrictament musicals.
  • Específiques obligatòries: amb què s’introdueix els alumnes als coneixements específics de l’àmbit. El conjunt de matèries i el perfil del professorat garanteix l’abordatge de tots els elements propis de la gestió (organització, planificació, gestió econòmica, dret...), així com la introducció a diversos àmbits de la música (clàssica, jazz o moderna, equipaments o festivals, disc i enregistraments o música en viu...).
  • Específiques optatives: complementen la formació musical en alguns aspectes especialment significatius per a l’activitat de gestió. Els alumnes participen en un conjunt vocal o instrumental o poden triar entre diverses matèries vinculades al Departament de Jazz i Música Moderna, al de Sonologia o al de Musicologia.
  • De lliure elecció: els alumnes trien, amb l’assessorament de la tutoria, assignatures d’altres especialitats que complementaran la seva formació integral

Assignatures obligatòries del departament de Jazz i Música Moderna: