Dipòsit de treballs finals

La selecció dels treballs té en compte els següents criteris:

  • Autorització expressa de l’autor/a del treball final

  • Valoració del tribunal i una qualificació mínima de 8

  • Contingut del treball (text i imatges) respectuós amb la Llei de propietat intel·lectual i amb la Llei sobre el dret a l’honor, a la intimitat personal i familiar i a la pròpia imatge.

Si sou autor/a d’algun treball final elaborat a l’Escola Superior de Música de Catalunya i voleu publicar-lo a RECERCAT, contacteu amb biblioteca@esmuc.cat.

COGNOMS AUTORNOMTITOLDIRECCIÓESTUDISESPECIALITATMODALITATCURS
Fort NietoJoanAspectes tècnics per a la realització de recursos sonors que no són propis de la guitarra de jazzDaniel PérezGrauJazz i Música ModernaGuitarra jazz2019-2020
Vilar SeguraVíctorEstudio organológico del violín barrocoPaul PolettiGrauMúsica AntigaViolí històric2018-2019
Gómez GarcíaMiquelEl contratenor del segle XXIMargarida NatividadeGrauMúsica Clàssica i ContemporàniaCant2018-2019
Andrés RuanoCelia deEl Canto del Búho: música como dispositivo del poderRubén LópezGrauMúsica Clàssica i ContemporàniaPiano2018-2019
Buch TorrentsEudaldL'acord místic: una aproximació al llenguatge harmònic d'SkriabinVladislav BronewetzkyGrauMúsica Clàssica i ContemporàniaPiano2018-2019
Conejo GonzálezMaria VictoriaL'oblit de William Sterndale BennettLuca ChiantoreGrauMúsica Clàssica i ContemporàniaPiano2018-2019
Varas RosésEricEl vincle entre la música vocal i instrumental de J. Brahms: una anàlisi musical i semiòtica dels seus op. 2, 3, 6 i 7Joan GrimaltGrauMúsica Clàssica i ContemporàniaPiano2018-2019
Cuatrecasas EstévezMariaUn recital inclusiu: un concert amb persones especialsAlbert GumíGrauMúsica Clàssica i ContemporàniaViolí2018-2019
Riera GuerreroLauraUna lectura feminista del primer moviment del Concert per a violí de TxaikovskiMarc HeilbronGrauMúsica Clàssica i ContemporàniaViolí2018-2019
Piera SedóIgnasiJosep Trotta, un violoncel·lista a la Barcelona de postguerraMarc HeilbronGrauMúsica Clàssica i ContemporàniaVioloncel2018-2019
Arias i GaschSòniaHabitar-se durant la fertilitat: procés creatiu al voltant del cicle menstrualAnna CostalGrauMúsica TradicionalGralla2018-2019
Reixach JofreQuimProcés de creació d'una tenora virtualEnric GinéGrauMúsica TradicionalTenora2018-2019
Rodríguez MaléRosa MariaMés enllà de la cobla: el repertori per a tenora en formacions simbòliquesJosep PujolGrauMúsica TradicionalTenora2018-2019
García-Albea Sánchez-CasasClàudiaPerformances subterrànies: relacions socio-corporals en les situacions diàries de performance musical del metro de BarcelonaGianni GinesiGrauMusicologiaMusicologia2018-2019
Planagumà ClaràLauraAmors, peregrines i ronya: estudi d'un cançoner d'Olesa de MontserratJosep PujolGrauMusicologiaMusicologia2018-2019
Planas PlaFerranVeus andrògines? La performance musical com a creadora d'identitats de gènere en els contratenors actualsJosep PujolGrauMusicologiaMusicologia2018-2019
Solés CarbóLlucDe l'Ésser Suprem a l'Alegria: música, himnes i secularització en època revolucionàriaLuca ChiantoreGrauMusicologiaMusicologia2018-2019
Abadal CasinoArnauTecnologies de so immersiu: una aplicació a la creació d'un viatge personal en trenPerfecto HerreraGrauSonologiaSonologia2018-2019
Herrera GalimanyTot de DéuLa música en la Biblia: los instrumentos y la alabanzaJoaquim RabasedaGrauTeoria, Composició i DireccióComposició2018-2019
Vives LlimonaAleixAportacions tímbriques de la guitarra elèctrica en un context orquestral: la guitarra elèctrica a la composició contemporàniaFeliu GasullGrauTeoria, Composició i DireccióComposició2018-2019
Mallart VallmajóOriolChristiane Mariane von Ziegler: la poetessa de les cantates de LeipzigJuan Carlos AsensioGrauMúsica Clàssica i ContemporàniaCant2017-2018
Carcasona OtalPaolaLa música de los danzantes de Huesca: historia y símbolo de una identidadHoracio CurtiGrauMúsica Clàssica i ContemporàniaFlauta travessera2017-2018
Artime GarcíaFernandoLa improvisación al órgano sobre el coral al estilo de J.S. BachJuan de la RubiaGrauMúsica Clàssica i ContemporàniaOrgue2017-2018
Seguí MercadalJoanRelació entre el repertori per a orgue i els instruments des del punt de vista de l'intèrpret: una guia per a afrontar l'elecció del repertori adient en cada casJuan de la RubiaGrauMúsica Clàssica i ContemporàniaOrgue2017-2018
Braojos LópezVictorInfluència de la relació intèrpret - compositor en la interpretació d'una obra musical: aproximació pràctica basada en l'experiència personalJordi MasóGrauMúsica Clàssica i ContemporàniaPiano2017-2018
Ureña PeñalvaBelénConstruyendo una interpretación: del texto escrito al discurso sonoroRafael SalinasGrauMúsica Clàssica i ContemporàniaTrompa2017-2018
Marquillas i SolsonaSergiTuba mirum spargens sonum: l'evolució tècnica de la trompeta en la música orquestral del segle XIXAnna CostalGrauMúsica Clàssica i ContemporàniaTrompeta2017-2018
Mullor MartínezLucíaLa viola en la Francia del siglo XIXMiguel SimarroGrauMúsica Clàssica i ContemporàniaViola2017-2018
Bachs ViñuelaIsaacLa Nova Escola Jueva: una renaixença culturalMiguel SimarroGrauMúsica Clàssica i ContemporàniaViolí2017-2018
Consegal PérezJordiLa pràctica interpretativa de les cadenzas dels concerts per a violí de W.A. MozartMiguel SimarroGrauMúsica Clàssica i ContemporàniaViolí2017-2018
Bosser TocaBlaiDescripció d'un violoncel de qualitat en base al seu funcionamentRubén LópezGrauMúsica Clàssica i ContemporàniaVioloncel2017-2018
Andorrà i BruchRogerEl ball de gralles a CatalunyaAnna CostalGrauMúsica TradicionalGralla2017-2018
Ventosa MolnerFrancesc XavierEls usos musicals a la Cardona del 1700: una aproximació a partir dels registres de comptabilitat en el període 1686-1737Anna CostalGrauMúsica TradicionalTible2017-2018
Collado ClouetIreneLa rehumanización de lo mecánico: discursos de autenticidad en el "live" de música electrónica en BarcelonaSílvia MartínezGrauMusicologiaMusicologia2017-2018
Gento de CelisPalomaSwifties, swifters y otros fans: aproximación a los Fandom studies a través del fanbase de Taylor SwiftJoaquim RabasedaGrauMusicologiaMusicologia2017-2018
Grèbol i RocaOriolLa música dels neonazis: radiografia del moviment skinhead a l'Estat espanyolHoracio CurtiGrauMusicologiaMusicologia2017-2018
Santasmasas RabadàNeusEl so dels objectes: projecte de creació col.lectiva pel foment de la interacció social a Vila-rodonaLuis García VázquezGrauPedagogiaFormació Musical Bàsica i General2017-2018
Moreno EddowesYolandaEn el Temazcal: estudi, enregistrament i producció d'un disc dels cants d'aquest ritual indígenaAnna CostalGrauProducció i GestióProducció i Gestió2017-2018
Bosch MolinaEmiliSons empàtics: una aproximació sobre la complementarietat de les característiques sonoresEduard ResinaGrauTeoria, Composició i DireccióComposició2017-2018
García GinjaumeCarlaImplementació d'una aproximació musical a l'anàlisi tímbrica del so: un programari prototip per al compositor i per a l'intèrpretEduard ResinaGrauTeoria, Composició i DireccióComposició2017-2018
Mora GonzálezJoséLa música como arma en la lucha por el tiempo: estrategías para la configuración de una temporalidad alternativa a la hegemónica en la sociedad del capitalismo globalRubén LópezGrauTeoria, Composició i DireccióComposició2017-2018
Peralta LladóMagdaCriteris interpretatius històrics en la música de Johannes Brahms: Trio op. 114 per clarinet, violoncel i pianoRolf BäckerGrauMúsica Clàssica i ContemporàniaClarinet2016-2017
Sales GarcíaGabrielEl vibrato al fagot com a recurs expressiu i estilísticMarc HeilbronGrauMúsica Clàssica i ContemporàniaFagot2016-2017
Díaz VilàJoelSofia Puche, una vida dedicada a la músicaAdolf PlaGrauMúsica Clàssica i ContemporàniaPiano2016-2017
Guerra LópezGerardL'intèrpret com a transeünt d'una promenade espaciotemporal: l'espacialitat en la música: del temps al soAdolf PlaGrauMúsica Clàssica i ContemporàniaPiano2016-2017
Guri BatlleEugèniaProkófiev pianista: anys de formacióXavier BarbetaGrauMúsica Clàssica i ContemporàniaPiano2016-2017
Lluís i LuengoGuillemMúsica i esport: un model d'organització de l'estudi a partir de la teoria de l'entrenamentPablo FernándezGrauMúsica Clàssica i ContemporàniaTuba tenor2016-2017
Ruiz ClarasóAgnèsFrancesc Nonell i SisaAnna CostalGrauMúsica Clàssica i ContemporàniaViola2016-2017
Azcona MoristLaiaLa hipermobilitat en el violinistaMiguel SimarroGrauMúsica Clàssica i ContemporàniaViolí2016-2017
Latre NavaSergioAplicación del Método BAPNER como instrumento en Etnomusicología Aplicada: uso de la formación musical participativa para atender a los problemas propios de un centro educativo de alta complejidad socioeconómicaRubén LópezGrauMusicologiaMusicologia2016-2017
Muñoz GurriaAlbaHípsters i música indie: una aproximació a les retòriques de l'autenticitatSílvia MartínezGrauMusicologiaMusicologia2016-2017
Robles FernándezMarMúsica com a altaveu polític: estudi de cas dels concerts nocturns de la Festa Major Alternativa del Roser de Maig de Cerdanyola del VallèsSílvia MartínezGrauMusicologiaMusicologia2016-2017
Martínez i CazorlaAdriàEines digitals per a la producció musical clàssica: desenvolupament d'una aplicació per a protocols d'enregistramentsEnric GuausGrauSonologiaSonologia2016-2017
Mas MarínEduardAcústica i organologia d'un piano modern tancat: anàlisi comparativa acústica i organològica entre un piano de cua modern obert i tancat per sota de la tapa de ressonànciaPaul PolettiGrauSonologiaSonologia2016-2017
Nuñez TarifaVictorLes emocions en la música: estudi de l'efecte de la veu, la instrumentació i la producció en el reconeixement d'emocionsPerfecto HerreraGrauSonologiaSonologia2016-2017
Valls MirallesJanAproximació a la producció musical: fent el "book" d'un sonòlegFerran ConanglaGrauSonologiaSonologia2016-2017
Góngora MoralGuillemElements compositius del pianisme del s.XX: anàlisi de l'escriptura pianística del s.XX en referència a la del s. XIXManel RodeiroGrauTeoria, Composició i DireccióComposició2016-2017
Morcillo ZorrillaAlbertLa Capella Clàssica Polifònica del FAD: 1940-1947. El primer cor de cambra de CatalunyaGianni GinesiGrauTeoria, Composició i DireccióDirecció de Cor2016-2017
Gorchs CaubaNúriaEls aspectes que afecten la preparació per a la interpretació: breu recerca de la neurociència i la psicologia que envolten la pràctica musicalMelissa MercadalMàsterInterpretació de la música clàssica i contemporàniaViola2016-2017
Sáez de Jáuregui GonzálezAitorCÖRRRRPÜS: una nova visió de la música del Corpus Christi de ValènciaGianni GinesiGrauJazz i Música ModernaPercussió música moderna2015-2016
Ibáñez BrasóMartíBix Beiderbecke: una carrera curta i un llegat immens per al jazzFrancesc CapellaGrauJazz i Música ModernaTrompeta jazz2015-2016
Ferrer FornesAnaMúsica y arquitectura: una aproximación a la relación entre ambas disciplinasManel RodeiroGrauMúsica Clàssica i ContemporàniaGuitarra2015-2016
Riuró BofillPauLa música per a orgue de Charles Tournemire: influència en els seus deixeblesSofía MartínezGrauMúsica Clàssica i ContemporàniaOrgue2015-2016
González BuenoDanielLos estudios para piano de Isaac Albeniz: un paso más hacia IberiaAdolf PlaGrauMúsica Clàssica i ContemporàniaPiano2015-2016
Casanovas MarcetMarcOptimització del temps en l'estudi de l'instrumentXavier CollGrauMúsica Clàssica i ContemporàniaSaxòfon2015-2016
Miguel GuerreroDanielWith live electronics? Elaboració d'un projecte sobre la música electroacústicaFèlix PastorGrauMúsica Clàssica i ContemporàniaSaxòfon2015-2016
Rodriguez MaléRosa MªAbans del jazz: el saxo en l'òpera francesa del segle XIXMarc HeilbronGrauMúsica Clàssica i ContemporàniaSaxòfon2015-2016
Soques BergaMontserratA L'OLI: retrat del sistema de gestió de les coblesGianni GinesiGrauMúsica TradicionalFlabiol i tamborí2015-2016
BosauderPaulTécnicas compositivas para la guitarra flamencaJoan AsensioGrauMúsica TradicionalGuitarra flamenca2015-2016
Canyelles ArmengolMagíNormalització de la tenora: de la teoria a la pràctica: creació d'un espectacle multidisciplinari per a tots els públicsAnna CostalGrauMúsica TradicionalTenora2015-2016
Martínez MartínezAntoniQuina canya!: recerca sobre el raspat de canyes pel tibleDaniel CarbonellGrauMúsica TradicionalTible2015-2016
Hernández BarriosIreneEls himnes litúrgics en les tabulatures ibèriques del segle XVIJuan Carlos AsensioGrauMusicologiaMusicologia2015-2016
Mutgé PiLauraTot el camp, és un clam : acostament etnogràfic al clam dels pagesos de la Vall de RibesHoracio CurtiGrauMusicologiaMusicologia2015-2016
Sardà EsporrínAnnaEscoltar els espais, viure els llocsRubén LópezGrauMusicologiaMusicologia2015-2016
Serrano PlanaRoserEspontaneïtats conflictives que esdevenen tradicions: una aproximació a la normativa de la festa en el cas de Santa Tecla de TarragonaAnna CostalGrauMusicologiaMusicologia2015-2016
Tort CanoEugèniaEl poder de la música: un valor afegit en el creixement dels infantsIgnasi GómezGrauPedagogiaFormació Musical Bàsica i General2015-2016
Lavilla BoosBeatrizPrescindir de lo imprescindible: el protocolo proyecta, comunica y resuelveAnna CostalGrauProducció i GestióProducció i Gestió2015-2016
Ribalta Coma-CrosMartinaEl lied més casolà: els concerts domèstics de lied a la Barcelona del primer franquismeAnna Costal i Viviana SalisiMàsterInterpretació de la música clàssica i contemporàniaCant2015-2016
Coll i QuetglasXavierEl cervell a l’escenari: una aproximació a l’estudi del cervell, amb les implicacions que té tant per a la pràctica com per a la pedagogia de la músicaJosep PujolMàsterInterpretació de la música clàssica i contemporàniaGuitarra2015-2016
Casares AlcobéJoanL'altre Segon Quintet: anàlisi formal i rítmic de l'evolució de la interpretació del repertori en els concerts en directe del Segon Quintet de Miles DavisFrancesc CapellaGrauJazz i Música ModernaBateria jazz2014-2015
Carceller GallardoRoserDescobrim els clarinetistes de Barcelona: de la segona meitat del segle XIX fins la Guerra CivilAnna CostalGrauMúsica Clàssica i ContemporàniaClarinet2014-2015
Mago GilRosaAgrupacions musicals obreres a les Terres de l'Ebre: Alcanar 1845­1930Sílvia MartínezGrauMúsica Clàssica i ContemporàniaClarinet2014-2015
Pons GilCrístianComportamiento acústico de los instrumentos de percusión en la orquestaPaul PolettiGrauMúsica Clàssica i ContemporàniaPercussió2014-2015
Farré RozadaLauraEl piano francès dels segles XX i XXI: una breu investigació per al disseny d'un repertori de concertAnna CostalGrauMúsica Clàssica i ContemporàniaPiano2014-2015
Romero BarberPatriciaNikolai Medtner: melodies oblidades de la música russa de la primera meitat del segle XXXavier BarbetaGrauMúsica Clàssica i ContemporàniaPiano2014-2015
Sanchez CalongeCarlesUna mirada a l'escola pianística catalanaAnna CostalGrauMúsica Clàssica i ContemporàniaPiano2014-2015
Romero AndreuPauLa influència del treball amb el broquet en el trombó: quin és el seu benefici real?Daniel PerpiñánGrauMúsica Clàssica i ContemporàniaTrombó2014-2015
Marigó SarriónAlbertLa solista interna: el recorregut solístic de la trompeta d'orquestraMireia FarrésGrauMúsica Clàssica i ContemporàniaTrompeta2014-2015
Tort CanoOriolMúsica hongaresa en el repertori violístic del segle XX: anàlisi de la rellevància dels compositors hongaresos en el creixent interès compositiu de la música per a viola del segle XXMiguel SimarroGrauMúsica Clàssica i ContemporàniaViola2014-2015
Cascón GóñezSabelaEl violín y la música gallega durante los siglos XIX y XX: cambios y transformaciones entre dos siglos, 1850-1950Luca ChiantoreGrauMúsica Clàssica i ContemporàniaViolí2014-2015
López ArcaAlexandraEl vibrato en el violínMiguel SimarroGrauMúsica Clàssica i ContemporàniaViolí2014-2015
Pérez EstebanCristinaLa voz del violín en la Rusia de los últimos zares: contraste de sentimientos musicalesMiguel SimarroGrauMúsica Clàssica i ContemporàniaViolí2014-2015
Aumedes MorellPolL'acordió diatònic a escena: experiències escèniques d'un acordionista amb diferents disciplines artístiquesAnna CostalGrauMúsica TradicionalAcordió diatònic2014-2015
Fontelles RamonetAlbertCompendi de passatges solístics per a flabiol i tamboríAnna CostalGrauMúsica TradicionalFlabiol i tamborí2014-2015
Valle de LopeIreneEl análisis prolongacional y el análisis paradigmático en el aula: dos propuestas metodológicas para el Grado ProfesionalRubén LópezGrauMusicologiaMusicologia2014-2015
Launes MolónVictorDe la metodologia a la pràctica: anàlisi de les metodologies d'ensenyament musical i elaboració d'una proposta metodològica per a la pràctica docent en l'àmbit del llenguatge musical a les escoles de músicaIgnasi GómezGrauPedagogiaFormació Musical Bàsica i General2014-2015
Castanyer UgasFerranLa Llagosta, Ciutat EducadoraLuis García VázquezGrauPedagogiaViolí jazz2014-2015
Cuxart ErruzMiquelProducció d'un disc de música electrònicaFerran ConanglaGrauSonologiaSonologia2014-2015
Figueres VolartEduardAnimal sound: què se sent quan s'és una cabra?Josep Maria ComajuncosasGrauSonologiaSonologia2014-2015
Carrascosa LlopisPabloA new madrigal: rescuing music from the pastRolf BäckerGrauTeoria, Composició i DireccióComposició2014-2015
Ramos PardoGerardEl concert simfònic com a model de recepció de la música clàssica: assaig d'una críticaRolf BäckerGrauTeoria, Composició i DireccióDirecció de Cor2014-2015
Lacilla CrespoRaúlEstructuración natural de las relaciones entre sonidos de altura definida: aproximación fenomenológica a las relaciones tonalesJordi MoraGrauTeoria, Composició i DireccióDirecció d'Orquestra2014-2015
Hernández BarriosIreneGustav Leonhardt i els seus registres discogràfics de J.S. Bach: una aproximació estilística a les gravacions de la partita BWV 829Javier ArtigasMàsterInterpretació de la música antigaClavicèmbal2014-2015
Sainz de la Maza BilbaoItxasoFriedrich Gulda: L'enfant terribleXavier BarbetaMàsterInterpretació de la música clàssica i contemporàniaPiano2014-2015
Serrahima ViolantIreneLa alondra de Vaughan WilliamsCarles IllMàsterInterpretació de la música clàssica i contemporàniaViolí2014-2015
Alcina SeguraIsmaelBass voice: inquietud y raíces culturalesJoan SanmartíGrauJazz i Música ModernaBaix elèctric2013-2014
Castelló de DiegoJoaquimQuim Castelló Project: procés de creació del meu projecte musicalJoan DíazGrauJazz i Música ModernaBateria música moderna2013-2014
Fortià BruguéManelThe art of the duo: anàlisis i exploració dels recursos contrabaxístics per a enriquir el duet amb pianoAlbert BoverGrauJazz i Música ModernaContrabaix jazz2013-2014
Herrera MartosNicolásJazz argentino: raíces folclóricas: el ritmoJoan SanmartíGrauJazz i Música ModernaGuitarra jazz2013-2014
Bou PuigGenísJazzmaica: un anàlisi sobre la influència de la música afroamericana en la música jamaicana dels seixanta i inicis dels setantaFrancesc CapellaGrauJazz i Música ModernaSaxòfon música moderna2013-2014
Acebes TostiAndrésGroovie trumpet: nuevos horizontes entre el jazz y la electrónicaMatthew SimonGrauJazz i Música ModernaTrompeta jazz2013-2014
Hernández BarriosIreneElisabeth Jacquet de La GuerreLuca GuglielmiGrauMúsica AntigaClavicèmbal2013-2014
Serra HerediaMarinaÓpera y literatura: del mito clásico a la novela románticaMargarida NatividadeGrauMúsica Clàssica i ContemporàniaCant2013-2014
Yanes OrtegaYauciEl tenor sui generis: dos tenores rossinianosMarc HeilbronGrauMúsica Clàssica i ContemporàniaCant2013-2014
Gay FernándezCarlosQuinteto de viento clásico: recorrido por sus orígenes, repetorio y evoluciónXavier BlanchGrauMúsica Clàssica i ContemporàniaClarinet2013-2014
Ortuño GelardoDanielQuinteto de viento clásico: recorrido por sus orígenes, repetorio y evoluciónXavier BlanchGrauMúsica Clàssica i ContemporàniaFagot2013-2014
Ortuño GelardoAlejandroQuinteto de viento clásico: recorrido por sus orígenes, repetorio y evoluciónXavier BlanchGrauMúsica Clàssica i ContemporàniaFlauta travessera2013-2014
Pujol ContrerasAnnaEntre dues EuropesMontserrat GascónGrauMúsica Clàssica i ContemporàniaFlauta travessera2013-2014
Roca CarrerasPauQuinteto de viento clásico: recorrido por sus orígenes, repetorio y evoluciónXavier BlanchGrauMúsica Clàssica i ContemporàniaOboè2013-2014
Álvarez LorcaRamónInterpretación: entre la ejecución textual y la creatividadRafael SalinasGrauMúsica Clàssica i ContemporàniaPiano2013-2014
Ariño FernándezDanielUn diálogo creativo con S. Prokofiev: XX visones fugitivas, XXI miradas furtivasRolf BäckerGrauMúsica Clàssica i ContemporàniaPiano2013-2014
Sainz de la Maza BilbaoItxasoRavel y Euskal Herria: influencias de la cultura vasca en un músico cosmopolitaXavier BarbetaGrauMúsica Clàssica i ContemporàniaPiano2013-2014
Sansano NavarroAlbaLa dualidad de Robert Schumann: genio y locura, una gran simbiosisLaura PallàsGrauMúsica Clàssica i ContemporàniaPiano2013-2014
Oloriz MayaNahikariEguzkirantz: el saxofón en la música clásica: en busca de una escritura idiomáticaArnau BatallerGrauMúsica Clàssica i ContemporàniaSaxòfon2013-2014
Ferriol de CiuranaAnnaQuinteto de viento clásico: recorrido por sus orígenes, repetorio y evoluciónXavier BlanchGrauMúsica Clàssica i ContemporàniaTrompa2013-2014
Vidal RodríguezIsmaelEl uso de la trompa en las catedrales gallegas: una visión generalizada de las capillas de música en Galicia y el papel de la trompa como instrumento integrante en las mismas entre los siglos XIV y XIXJosé Vicente CastellóGrauMúsica Clàssica i ContemporàniaTrompa2013-2014
Sunyer VidalNinaConcerts per a nadonsJosep PujolGrauMúsica Clàssica i ContemporàniaViola2013-2014
Roca CodinachsAnnaDe la partitura a l'escenariMiguel SimarroGrauMúsica Clàssica i ContemporàniaViolí2013-2014
Carrasco MartínezJúliaSchönberg i Pahissa: de les avanguardes al dodecafonisme i la intertonalitatMarc HeilbronGrauMúsica Clàssica i ContemporàniaVioloncel2013-2014
Ramon i CastellàMarçalEl corpus de la Garriga: disseny i creació del paisatge sonorMarcel CasellasGrauMúsica TradicionalAcordió diatònic2013-2014
Jordà ÁlvarezIvóFitxa tècnica de la gralla: possibilitats de l'instrument: adreçat a compositors i arranjadorsDaniel CarbonellGrauMúsica TradicionalGralla2013-2014
Cucurella GuillamónRogerEl tible eclèctic: un conte musical: arranjaments sobre música de Josep Maria RueraAnna CostalGrauMúsica TradicionalTible2013-2014
Oliveres KünziAlbertL'educació del gust musical a través dels mitjans de comunicació: un estudi sobre el Ràdio-editRolf BäckerGrauMusicologiaEtnomusicologia2013-2014
Blanco AloyCristinaEscena col·lectiva transdisciplinària: una aproximació didàctica a l'aula de músicaLuis García VázquezGrauPedagogiaFormació Musical Bàsica i General2013-2014
Brossa OrdoñezMartaBaula, de l'escola al barri: un projecte d'art comunitari per a la transformació socialIgnasi GómezGrauPedagogiaFormació Musical Bàsica i General2013-2014
Puig CanalAnnaBaula, de l'escola al barri: un projecte d'art comunitari per a la transformació socialIgnasi GómezGrauPedagogiaFormació Musical Bàsica i General2013-2014
Reguant VilaMarcBaula, de l'escola al barri: un projecte d'art comunitari per a la transformació socialIgnasi GómezGrauPedagogiaFormació Musical Bàsica i General2013-2014
Llimona TorrasQuimBowing the violin: a case study for auditory-motor pattern modelling in the context of music performanceEnric GuausGrauSonologiaSonologia2013-2014
Vidaña RuizAdriàSonorització d'una big bandFerran ConanglaGrauSonologiaSonologia2013-2014
Requesens RocaPolDies Irae, la seqüència perdurable: anàlisi i comparació de diferents lectures de la seqüència gregoriana en la història de la músicaLuca ChiantoreGrauTeoria, Composició i DireccióComposició2013-2014
Gili SoléSergiLa Harmoniemusik: música per a conjunt de vents al llarg dels segles XVIII i XIXLorenzo CoppolaGrauTeoria, Composició i DireccióDirecció d'Orquestra2013-2014
Gerhardt RosárioLucindaLa cantata humana para voz solista en la Península Ibérica a finales del siglo XVII y inicions del XVIII: estudio y edición musical de parte del códice 82 de la Colección Pombalinas de la Biblioteca Nacional de PortugalJuan Carlos AsensioMàsterInterpretació de la música antigaCant històric2013-2014
ColonnaValentinaLa retòrica delle sarabandes: ricerca retòrica nelle primer tre saranamdes delle Sechs Partiten für klavier di J.S.BachRubén LópezMàsterInterpretació de la música antigaClavicèmbal2013-2014
Caselles GisbertPereInterpretació amb baixó de les lamentacions a la Mallorca dels segles XVIII i XIX Josep BorràsMàsterInterpretació de la música antigaFagot històric2013-2014
Lledó PonsatiLlorençL'ornamentació lliure en les sonates metòdiques de TelemannSergi CasademuntMàsterInterpretació de la música antigaFlauta travessera barroca2013-2014
KurmankulovTalgat"Quería crear un nuevo cosmos" Aleksandr Scriabin y su sonata para piano nº 9Xavier BarbetaMàsterInterpretació de la música clàssica i contemporàniaPiano2013-2014
SauraPaula IlonaPathétique Sonata: a study of musical aspects in subjection of aesthetics aimsAnna CostalMàsterInterpretació de la música clàssica i contemporàniaPiano2013-2014
Lozano BeceiroAidaTrompa interestelar: el color sonoro de la trompa en la "llamada interestelar" de O. MessiaenFèlix PastorMàsterInterpretació de la música clàssica i contemporàniaTrompa2013-2014
LaurentaciGiampaoloRicercando tra i Registri: the evolution of the musical language and style of the Jazz double bass in the modern compositionLluís VidalGrauJazz i Música ModernaContrabaix jazz2012-2013
Valenzuela ValenzuelaDiegoEl universo sonoro de la guitarra amplificadaJesús PrietoGrauJazz i Música ModernaGuitarra elèctrica2012-2013
Medina RieraMaria ElenaCartelera musical: del Renacimiento al BarrocoMarta AlmajanoGrauMúsica AntigaCant2012-2013
Valls i PuigAnnaLa cantata a Europa a l'entorn del segle XVIII: música da camera italiana del Barroc tardàLambert ClimentGrauMúsica AntigaCant2012-2013
Sebastià OrtigosaEfremEls baixonets a Catalunya: una aproximació organològica, funcional i del repertori: el fons musical de Canet de MarJosep BorràsGrauMúsica AntigaFagot històric2012-2013
Ramírez EscuderoDanielEl oboe según Bach: estudio sobre la utilización del oboe en la obra de J.S. BachXavier BlanchGrauMúsica AntigaOboè històric2012-2013
Olivé AymerichPerePercussió historique? Proposta interpretativa i de notació de la pandereta històricaPedro EstevanGrauMúsica AntigaPercussió històrica2012-2013
Casals SoléMartaQuan els bojos cantenMireia PintóGrauMúsica Clàssica i ContemporàniaCant2012-2013
Paterson MarcoVirginiaLa heroina trágica en la ópera: personajes femeninos de la tragèdie lyrique y el dramma per musicaSusana EgeaGrauMúsica Clàssica i ContemporàniaCant2012-2013
Fernández VargasAlfonsoMúsica, sociedad y mestizaje a través del sonido del fagotMagda PoloGrauMúsica Clàssica i ContemporàniaFagot2012-2013
Serra GarciaLauraDevienne i el fagot: una visió de les obres de fagot i el seu momentJosep BorràsGrauMúsica Clàssica i ContemporàniaFagot2012-2013
Moukarzel OrtegaCamilaInterpretación versus ejecución: redescubirendo el lenguaje de la músicaMontserrat GascónGrauMúsica Clàssica i ContemporàniaFlauta travessera2012-2013
Villalobos CortésAlejandraFederico II de Prusia: el rey flautistaMontserrat GascónGrauMúsica Clàssica i ContemporàniaFlauta travessera2012-2013
Bartolí MasonsGemmaPer què llegim Homer i toquem Bach? Una comparació entre clàssics des de la relativització de la tradició en el repertori oboísticXavier BlanchGrauMúsica Clàssica i ContemporàniaOboè2012-2013
Cabré RocaJordiMax Reger (1873-1916) i Karl Straube (1873-1950): tradició i evolució històrica de l'orgue a AlemanyaRolf BäckerGrauMúsica Clàssica i ContemporàniaOrgue2012-2013
Blanco CabreraAdriánRéquiem por la muerte del yo artistaRubén LópezGrauMúsica Clàssica i ContemporàniaPiano2012-2013
Goñi SantamariaGaraziMúsica d'Amèrica llatina del segle XX: el piano a l'Argentina, al Brasil i a CubaJosep SurinyacGrauMúsica Clàssica i ContemporàniaPiano2012-2013
Martínez JiménezSabinaLa descripció en música: des del teclat de J.S. Bach fins al piano de DebussyAdolf PlaGrauMúsica Clàssica i ContemporàniaPiano2012-2013
Mauri FàbregasMaria del CarmeLa bella molineraFrancisco PoyatoGrauMúsica Clàssica i ContemporàniaPiano2012-2013
Orriols MiróArnauLa fantasia il·lustrada: la fantasia lliure en la segona meitat del segle XVIIILuca ChiantoreGrauMúsica Clàssica i ContemporàniaPiano2012-2013
Pelfort CamprubíMarinaChopin & Leopardi: dues sensibilitats bessonesJosep SurinyacGrauMúsica Clàssica i ContemporàniaPiano2012-2013
Vercher JuanNeusBajo las estrellas del romanticismo: un viaje a través de la nocheJean François DichampGrauMúsica Clàssica i ContemporàniaPiano2012-2013
Vilamala BlancoHugTxaikovski: els concerts per a piano i orquestra: arrels, inspiracions i influènciesMagda PoloGrauMúsica Clàssica i ContemporàniaPiano2012-2013
Faccio PeláezJuan JoséProyecto Delta: interrelación entre intérprete, obra y público en la música contemporáneaChristophe HavelGrauMúsica Clàssica i ContemporàniaSaxòfon2012-2013
Gasteasoro EtxeberriaIuneUn viaje por Latinoamérica: la trompeta en BrasilMireia FarrésGrauMúsica Clàssica i ContemporàniaTrombó2012-2013
Sancho FernándezDavidLa trompeta en la Comunidad Valenciana: historia de la trompeta, la banda, compositores valencianos del s. XXÁngel SerranoGrauMúsica Clàssica i ContemporàniaTrompeta2012-2013
Serrano GarcíaJuan JavierSonidos del metal: el bombardino en las formaciones de viento metalPablo FernándezGrauMúsica Clàssica i ContemporàniaTuba2012-2013
Amargós RubióÚrsulaCordes gitanes: la influència del flamenc en l'escriptura per a viola clàssicaFeliu GasullGrauMúsica Clàssica i ContemporàniaViola2012-2013
Mauri GalikAgnèsBartók i els seus dos últims concertsMagda PoloGrauMúsica Clàssica i ContemporàniaViola2012-2013
Rodríguez MasafretsAriadnaSchubert i les seves composicions per a violíEva GraubinGrauMúsica Clàssica i ContemporàniaViolí2012-2013
Sansón MoraClaudiaLa voz flamenca del violínFeliu GasullGrauMúsica Clàssica i ContemporàniaViolí2012-2013
DomènechLaiaBach després de Bach: ressonàncies bachianes en obres posteriors de Mozart, Schumann, Brahms, Britten i Villa-LobosXavier BarbetaGrauMúsica Clàssica i ContemporàniaVioloncel2012-2013
Gómez GarcíaMiguelDrama i espectacle operístic: la dialèctica entre espai i temps en el Parsifal de Herheim i el ritus com a obra d'art del futurMagda PoloGrauMusicologiaMusicologia històrica2012-2013
Sintes FerraronsLauraCoreografiant el passat: la dansa a la cort de Lluís XIV: notació i criteris d'interpretacióMarc HeilbronGrauMusicologiaMusicologia històrica2012-2013
Jorquera BornodauJúliaL'ús de la cançó per a potenciar el desenvolupament del llenguatge d'un nen autistaMelissa MercadalGrauPedagogiaCant2012-2013
Belmonte LlonguerasNúriaL'alè del clarinet: la respiració en la interpretació musical amb el clarinetMargarida BarbalGrauPedagogiaClarinet2012-2013
Aragonès JovéEnricUna escola municipal de música per al Prat del Llobregat: anàlisi del seu valor públicNúria SempereGrauPedagogiaFormació Musical Bàsica i General2012-2013
Pons AubinyàMarcMemoritzar avui dia a l'aula de música: nous recursos en base a la investigació contemporània de la memòriaJavier DuqueGrauPedagogiaFormació Musical Bàsica i General2012-2013
Verdú TomàsRubénMotivació i eficiència en l'estudi de l'instrument: la pràctica deliberadaJavier DuqueGrauPedagogiaSaxòfon2012-2013
Soteras ValentiIsabelComparació de tres mètodes per a violí: Shinichi Suzuki, Paul Rolland i Mimi ZweigMelissa MercadalGrauPedagogiaViolí2012-2013
Jódar GarciaMarcQuimera: com sonoritzar la bogeria: producció sonora 5.1 per a un curtmetratgeJosé LozanoGrauSonologiaSonologia2012-2013
Sola MasafretsPauMúsica i fotografiaAgustí CharlesGrauTeoria, Composició i DireccióComposició2012-2013
Niubò PeluderoEmmanuelCantant entre guerres: música coral per a veus de dones o nens a França i Catalunya a principis del segle XXLluís VilaGrauTeoria, Composició i DireccióDirecció de Cor2012-2013
Sánchez RojoMaría FernandaSinging desire: erotisme y deseo en las canciones para laúd en Inglaterra, 1597-1615Luca ChiantoreMàsterInterpretació de la música antigaCant històric2012-2013
Cabiró BerenguerAriadnaSeguidilles, fandangos i boleros a les sonates ibèriques per tecla dels compositors Domenico Scarlatti, José de Nebra i Antonio SolerJavier ArtigasMàsterInterpretació de la música antigaClavicèmbal2012-2013
Casademunt i RieraAnnaLyra Viol: "instrument de música domèstica"Sergi CasademuntMàsterInterpretació de la música antigaViola de gamba2012-2013
Casadevall i CrespoOriolL'obra de Guillaume de Machaut en el Manuscrit Mòdena, Biblioteca Estense, a.M.5.24Juan Carlos AsensioMàsterInterpretació de la música antigaViolone2012-2013
Gaya EscuéHeuraL'autointerpretació: un joc creatiu: una proposta personal de nova música per a grallaAlbert GumíGrauMúsica TradicionalGralla2011-2012
Gordo MartínezCarlaPunt i seguit: un programa d'intervenció: dinamització i construcció d'una identitat de col·lectiu partint del debat entre professionals i futurs professinals de l'educació musicalJavier DuqueGrauPedagogiaFormació Musical Bàsica i General2011-2012
Huertas LópezAnnaPunt i seguit: un programa d'intervenció: dinamització i construcció d'una identitat de col·lectiu partint del debat entre professionals i futurs professinals de l'educació musicalJavier DuqueGrauPedagogiaFormació Musical Bàsica i General2011-2012
Parladé IzquianoSaraPunt i seguit: un programa d'intervenció: dinamització i construcció d'una identitat de col·lectiu partint del debat entre professionals i futurs professinals de l'educació musicalJavier DuqueGrauPedagogiaFormació Musical Bàsica i General2011-2012
Tió ComaOriolMúsica màquina: estudi sobre la tecnologia musical a les arts escèniquesJosep Maria ComajuncosasGrauSonologiaSonologia2011-2012
Costa VenturaEsteveLa guerra al cor: creació d'un recital coral-espectacle al voltant de la Guerra Civil EspanyolaJosep PujolGrauTeoria, Composició i DireccióDirecció de Cor2011-2012
Reche AntónJoséEls germans Petrides a Barcelona: dos trompistes bohemis al Teatre de la Santa Creu (1794-1798)Josep BorràsGrauMúsica AntigaTrompa natural2010-2011
Gallén MuñozAndreuLes variacions GoldbergEulàlia SoléGrauMúsica Clàssica i ContemporàniaPiano2010-2011
Diego CortazarMiren Garbiñe deHindemith y la violaAshan PillaiGrauMúsica Clàssica i ContemporàniaViola2010-2011
Puente EncinasSergiShostakovich i el violí: el Concert per a violí núm. 1 op. 77 i els Preludis op. 34Kai GleusteenGrauMúsica Clàssica i ContemporàniaViolí2010-2011
Puig OlivesPauLa dolçaina: nous recursos interpretatius? Cercant en tradicions veïnesCaterina PlanaGrauMúsica TradicionalGralla2010-2011
Falcó IbáñezAnaísPatacades, pare nostres i sardanes: documentació i anàlisi de la festa de Sant Sebastià de CadaquésJoaquim RabasedaGrauMusicologiaEtnomusicologia2010-2011
García AmezagaNekanePensamiento en la encrucijada de AdornoMagda PoloGrauMusicologiaMusicologia històrica2010-2011
Martínez BonfillPaulaViatge al món de les flautesAlbert GumíGrauPedagogiaFlauta travessera2010-2011
Castro BérnizTamaraArts Fusió: una proposta didàctica transdisciplinària a través d'un procés d'aprenentatge creatiuJosep Lluís ZaragozàGrauPedagogiaFormació Musical Bàsica i General2010-2011
Roig GuarchLauraArts Fusió: una proposta didàctica transdisciplinària a través d'un procés d'aprenentatge creatiuJosep Lluís ZaragozàGrauPedagogiaFormació Musical Bàsica i General2010-2011
Beriso RosPedro ManuelLas dos versiones de la Cuarta Sinfonía de Robert Schumann: primer caso de revisión de una sinfonía por parte del propio compositorJordi MoraGrauTeoria, Composició i DireccióDirecció d'Orquestra2010-2011
Basco GironèsJosepModulacions i desplaçaments rítmicsJosep PérezGrauJazz i Música ModernaBateria música moderna2009-2010
Fantova ÀlvarezEulàliaL'evolució de la veu de mezzo soprano dins la música religiosa cristiana occidentalJuan Carlos AsensioGrauMúsica Clàssica i ContemporàniaCant2009-2010
Marigó i SarriónCarlesL'evolució dels estudis per a piano: del taller al gran repertori de concertVladislav BronewetzkyGrauMúsica Clàssica i ContemporàniaPiano2009-2010
Zambrano LópezAna IsabelBéla Bartók: música para violaEmilio MorenoGrauMúsica Clàssica i ContemporàniaViola2009-2010
Pino de la TorreMarc delEl sistema simètric: la simetria com a factor clau per a l'evolució de l'acordió diatònic de tres fileresManel CampGrauMúsica TradicionalAcordió diatònic2009-2010
Mestres QuéJordiLa gralla contemporàniaJordi FigaróGrauMúsica TradicionalGralla2009-2010
Vidal RibasMontserratOrganitzem-nos. Qui fa què? Escoles de música: models de gestió i funcionamentIgnasi GómezGrauPedagogiaFormació Musical Bàsica i General2009-2010
García TomásRaquelLa ópera como integración de las artes. LSP 3.1 "La serva padrona" rifattaAgustí CharlesGrauTeoria, Composició i DireccióComposició2009-2010
Gené GonzàlezMiquelHay candombe: prácticas musicales dentro de las dinámicas sociales de la comunidad uruguaya de BarcelonaRubén LópezGrauMusicologiaEtnomusicologia2008-2009
Arana RodríguezBienvenidoGérard Grisey: la cuantificación temporal deducida de los procesos perceptivosRubén LópezGrauMusicologiaMusicologia històrica2006-2007
Camahort AlejandroMariaPoesia en guitarraRubén LópezGrauMúsica Clàssica i ContemporàniaGuitarra2005-2006
Bardolet VilaróJuditEduard Toldrà: sis sonets per a violí i pianoRubén LópezGrauMúsica Clàssica i ContemporàniaViolí2005-2006